رشت- «اکبر دهسرا» پیشکسوت حوزه نشر استان گیلان پس از تحمل سال های بیماری درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، «اکبر دهسرا» پیشکسوت حوزه نشر استان گیلان پس از سال‌های تحمل بیماری شب گذشته درگذشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به همین مناسبت طی پیامی، درگذشت این فعال فرهنگی را به خانواده وی و اصحاب فرهنگ و هنر استان تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به‌سوی اوست

مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به‌ویژه مرگ آنان که در زندگانی، گام‌های بلندی برداشته و در خدمت به دیگران کوشیده‌اند. بی‌شک، استاد دهسرا در زمره نیک‌نامانی قرار دارد که در رشد و تعالی فرهنگ جامعه اثرگذار بوده‌اند.

بنده ضمن ابراز تأسف از درگذشت این ناشر فعال و پیشکسوت گیلانی و اعلام همدردی با خانواده محترم و بازماندگان ایشان، این ضایعه را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر استان به‌ویژه اهالی نشر تسلیت گفته و از آستان کبرایی حضرت احدیت برای آن مرحوم علو درجات و برای تمامی بازماندگان شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت می‌نمایم.

زنده‌یاد «اکبر دهسرا» متولد سال ۱۳۳۲ شهر رشت، فرهنگی نام‌آشنا و ناشر پیشکسوت استان گیلان بود.

پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان این ضایعه دردناک را به جامعه فرهنگی  و ارشاد استان به ویژه حوزه نشر استان گیلان و خانواده وی تسلیت عرض می‌کند.

6e1bca0f-1a1c-4252-b9d9-1aa91f69f1f8

بیشتر بخوانید؛

نفس کشیدن در جایی که کتاب است خود فرهنگ است

https://safiregilan.ir/?p=30682