اکران شلوغ جشن بزرگ ولادت امام زمان (عج)در سینما طلوع فومن با حضور مسئولین شهرستان  و هنرمندان در سینما طلوع شهر فومن با حضور مردمی به روی پرده رفت .

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن، مقارن با نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت امام زمان (عج)، شهر فومن سراسر غرق در جشن و شادی شد.

اکران شلوغ جشن بزرگ ولادت امام زمان (عج)در سینما طلوع فومن با حضور مسئولین شهرستان  و هنرمندان در سینما طلوع شهر فومن با حضور مردمی به روی پرده رفت .

این مراسم با اجرای برنامه های هنری شاد از جمله مولودی خوانی همراه بود.

فکور فرماندار و بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور در سطح شهر، از موکب هایی که به منظور ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از محبان اهل بیت و حضرت قائم (عج) برپا شده بود بازدید کردند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، ۲۱ موکب فرهنگی و پذیرایی جهت غنای فضای جشن و شادی در شب میلاد فرزند عزیز فاطمه زهرا (س) برپا شد.

هنرمندان فومنی در جشن نیمه شعبان حضوری چشمگیر داشتند

هنرمندان فومنی در جشن نیمه شعبان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در کانونهای مساجد، سینما طلوع و برخی از نقاط در خیابان های اصلی شهر فومن دِین خود را به امام زمان (عج) ادا کردند.

 جشن های نیمه شعبان فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی از سیره علمی وعملی ائمه اطهار شناخت حضرت مهدی (عج) جایگاه ویژه ای دارد و تبیین ابعاد وجودی آن حضرت از جمله وظایف منتظران واقعی دانست.

گفتنی است؛ جشن ها در نیمه شعبان در ٣١ کانون فرهنگی هنری مساجد و سینما طلوع با اجرای گروه فیامین به سرپرستی رضا عباسی و برخی از نقاط در خیابان های اصلی شهر فومن با برپایی موکب و برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه با برنامه های شاد، قرائت قرآن، سخنرانی، مسابقه و مولودی خوانی برگزار شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری