درپی اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی

اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند

  پرینت
اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند
شناسه خبر : 52244 | تاریخ انتشار : 09 آذر 1400 - 18:48 | 174 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی اینشرکت باتوجه به فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ سامانه کم فشار ، احتمال وزش باد گرم شدید خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان‌- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان – اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ  سامانه  کم فشار و احتمال  ووزش بادشدید  به گیلان ، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی ، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

هنرمند گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان  از ابتدای سال گذشته دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار  با شناسایی و رفع عیب  نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه ، با سرعت و جدیت درحال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های  توزیع برق  باشیم.

وی عنوان کرد :  با توجه به شرایط ویژه  تامین گاز نیروگاههای برق، مشترکین میتوانند  با مدیریت مصرف  فصل زمستان با روشهای بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه ، کم کردن روشنایی پارکینگ  آپارتمانها  و کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند تا تمام هم وطنان ما در سراسر کشور  در فصل سرد، از خانه ای گرم و روشن بهره مند شوند.

وی در انتها تصریح  داشت راحت ترین  و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir   و یا کافه بازار قابل دسترس می باشد.

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
سخنرانی خلبان رحمانی در جمع نمازگزاران گیلانی در مصلی بزرگ رشت
جنگ رسانه‌ای تاثیرش بیش از جنگ موشک‌ها است
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.