صفیر گیلان؛محمد ولی‌پور در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، اظهار کرد: از آغاز طرح ایمنی و سلامت هلال احمر گیلان، بیش از ۱۸هزار نفر به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت استان گیلان مراجعه و از طرح‌ها بازدید کردند. وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به پایگاه‌های امداد و نجات، خدمات […]

 

 صفیر گیلان؛محمد ولی‌پور در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، اظهار کرد: از آغاز طرح ایمنی و سلامت هلال احمر گیلان، بیش از ۱۸هزار نفر به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت استان گیلان مراجعه و از طرح‌ها بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به پایگاه‌های امداد و نجات، خدمات راهنمایی دریافت کردند، گفت: یکی از برنامه‌های هلال احمر پرورش جوانان با هدف اعتماد به آنان و سپردن مسئولیت به اعضای هلال احمر می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: هر زمان به جوانان مسئولیتی سپرده می‌شود کارها به بهترین نحو انجام می‌شود و این طرح‌ها محلی جهت استفاده از توان و ظرفیت این عزیزان و اعتماد به آنان است.

گفتنی است؛ محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس و ذبیح‌الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش امدادگران به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای جمعیت هلال احمر» پیوستند.