دکتر مهرابیان تاکید کرد؛

ایست! دورهمی‌ها ممنوع است

  پرینت
ایست! دورهمی‌ها ممنوع است
شناسه خبر : 49611 | تاریخ انتشار : 27 شهریور 1400 - 9:52 | 279 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مهرابیان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد موارد ابتلا به کرونا به واسطه دورهمی‌ها است، گفت: دورهمی در فضای بسته ابتلا به کرونا را به‌دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ فردین مهرابیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد موارد ابتلا به کرونا به واسطه دورهمی‌ها است اظهار داشت: دورهمی در فضای بسته ابتلا به کرونا را به‌دنبال دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: عده‌ای از مردم گیلان از ماسک استفاده نمی‌کنند که تقاضای ما از این دست از هم‌استانیان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت قطع زنجیره کرونا در استان است.

مهرابیان با تأکید بر ضرورت لغو دورهمی‌های خانوادگی تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که خانواده‌ها باید دورهمی‌ها را کنار بگذارند چرا که مهم‌ترین راه قطع چرخه کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی از آخرین آمار کرونا در گیلان خبر داد و ابراز داشت: ۶۷۹ بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که ۱۵۲ نفر از این تعداد ۲۴ ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۱۲۸ بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند افزود: ۲۳ نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند و ۱۳۵ نفر نیز بدحال هستند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.