صفیر گیلان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش شدید برف در محور سیاهکل دیلمان خبر داد و گفت: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۴۰ سانت و در محور پونل – خلخال به ۲۵ سانت رسیده است.

به گزارش صفیر گیلان؛فریبرز مرادی ، از بارش شدید برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و اظهار کرد: بارش برف بین ۱۰ تا ۱۵ سانت است.

وی با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، بلوردکان – خصیب دشت – هالیدشت، شوک – ملکوت، شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق، ماسال – گیلوان، فومن – ماسوله، حشمت آباد – قوشه لانه – ویه و توتکابن – بره سر، افزود: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۴۰ سانت و در محور پونل – خلخال به ۲۵ سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در گردنه الماس بارش برف و کولاک داریم، تصریح کرد: در گردنه حیران برف و در محور کوهین باران می بارد.

مرادی، از بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای استان در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانس به همراه داشته باشند.