اختصاص/صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن ساعاتی قبل  با حضور محمد رضا محسنی فرماندار جدید شهرستان فومن و امام جمعه،پلیس راه فومنات،فرمانده سپاه و بخشداران و شهرداران در سالن آسیت الله بهجت فومن(ره) برگزار شد. این جلسه  در حالی برگزار شد که قریب به اتفاق سخنرانان از نماینده دولت در شهرستان تا نماینده مجلس و […]

اختصاص/صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن ساعاتی قبل  با حضور محمد رضا محسنی فرماندار جدید شهرستان فومن و امام جمعه،پلیس راه فومنات،فرمانده سپاه و بخشداران و شهرداران در سالن آسیت الله بهجت فومن(ره) برگزار شد.

این جلسه  در حالی برگزار شد که قریب به اتفاق سخنرانان از نماینده دولت در شهرستان تا نماینده مجلس و دستگاه امنیتی و نظارتی بودند و محور مباحث این افراد تبلیغ ،تذکرات و هشدارو تکریم  به مردم  بود.

فرمانداری فومن 

حجت الاسلام افتخاری که با اندکی تاخیر وارد سالن و جلسه شورای اداری فومن شد و همه ی حاضران به پاس ورودش از جا برخواستند و رشته کلام از مسئولی که در حال ارائه گزارش بود پاره شد در این میان گفت:ادارات دغدغه شان اولویت کار مردم و رسیدگی به مشکلات مردم باشد زیرا غفلت از انجام کار مردم خطاست.

وی از حاضران دستگاهها در شورای اداری و فرماندار محترم خواست تا خواهشها تکریم به ارباب رجوع را اولویت قرار داده زیرا برخی رواسا امروز خسته نشان می دهند واین حاصل و پرهیز از ارائه خدمات به مردم و در واقعه جناب بازی و غفلت است.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به راههای روستایی شهرستان اشاره و افزود: مشکلات مردم امروز زیاد است و برخی بدشان نمی آید  اداراتشان تعطیل شود .

وی به پل هایی که در گذشته توسط مسئولان و مدیران  برای ساخت به دوستان و آشنایان خود داده بودند تا ساخته شود اشاره و افزود: ، همه ی این پل ها خراب شد و بقاء و دوامی نیاوردو نداشت ، همه دیدند اما کسی خم به ابرو نیاورد.

افتخاری از تخصیص اعتبارات و اینکه در در سفر وزیر محترم راه به گیلان  ۲۳ میلیارد برای بهسازی و ترمیم و نوسازی اختصاص یافته گفت:برخی پیمانکاران پل ها در حال کار و تجهیز کارگاه شده و پل ها از جمله پل کلفت که ۸ و نیم میلیارد برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است نیز با این پول به تمام نمی رسد و من از مردم کلفت و للکام عذر خواهی می کنم.

حجت الاسلام افتخاری در بخشی دیگر از ارائه عملکردهایش به مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت اشاره و افزود: رئیس شبکه پیگیر اعتبارات برای مراکز درمانی و بهداشتی باشد تا خدای نکرده این اعتبارات در پیچ و خم بروکراسی اداری گیر نکند و خانه های نیمه ساخت بهداشت تمام شود تا مشکلات درمانی مردم آنجابرطرف شود.
وی افزود:در مراکز دهستان ها مراکزبهداشتی و درمانیکه ایجاده شده و اطباء مشغول دادن خدمات هستند ولی اتمام درمانگاه و کلینیک فومن یعنی رفع مشکلات همه ی دردمندان است.
استاندارد کردن وسایل گرمایشی مدارس از نکات دیگری بود که نماینده مردم فومن و شفت در مجلس آن را از رئیس آموزش و پرورش مطالبه کرد و گفت: البته امکانات امروز مدارس شهرستان را نیز در کنار کاستی ها  ببینید و  انشاء الله مشکلات مدارس حل خواهد شد.
نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت میگوید ،امروزبودجه ما صرف هزینه جاری میشود و مدیریت این بودجه مهم است و امروز من باید تهران باشم چون وقت گرفتن بودجه و اعتبارات است که اگر کم کاری کنیم چیزی از بودجه ۹۹ به ما و شهرستان فومن و شفت نمی رسد.
افتخاری تاکید کرد؛بودجه را باید مدیریت  مقاومتی کرد زیرا  معلوم نیست بتوانیم نفت بفروشیم و باید از استعدادها و افکار و مردم در بودجه مقاومتی استفاده بیشتر ببریم.
افتخاری خطاب به مدیران ادارت گفت: مردم را با خدمات و تکریم خود خوشحال کنید زیرا امروز و امسال انتخابات مهم است و ما نیازمند مشارکت مردمی هستیم.
وی افزود:اگر یک نفر به اداره شما  مراجعه و یک رئیس بد برخورد کند این می تواند تبلیغ بدتر باشد برایتمام مسئولان و مدیران ادارات و این یعنی سوق دادن مردم به سمت منفی گرایی است.
افتخاری تصریح کرد؛من فکر می کنم امروز مشکلات روی اخلاق مدیران اثر گذاشته و این در حالی است که مدیر و مسئول باید  پیگیر مشکلات  حوزه خود باشد .

 نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد؛رواسای ادارات برای هیچ  کس تبلیغ نکنید فقط کار کنید کار برای رضای مردم که مردم ولی نعمتان ما هستند..

وی از نگاه تیز بینانه رسانه های شهرستان  تشکر کرد و گفت: اگر چه برخی از رسانه ها شاید از بنده دلخور باشند.
افتخاری تاسیسات فاضلاب فومن  را از دغدغه های دیگر خود و مدیران شهرستان خواند و گفت: به زودی قیر به شهرستان  خواهد رسید و مبلغ  ۵۰۰ میلیون تومان به قیر اختصاص  و این در حالی است که امروز در شهر کوچه ما از کوچه روستا ها خرابتر و پر از چاله و چوله است.

وی به کوچه پشت جهاد کوچه شهید فرجود اشاره و خواستار شد تا  مردم را نجات دهید، بعضی روستا ها که مشکلات قیر حل نشده و در بودجه ۹۹ هم مشکل قیر لحاظ نشده و این ما را با هزاران مشکل مواجه خواهد کرد.

می گویند افتخاری فقط گله می کند ولی کار من فقط گلایه کردن نیست
حجت الاسلام افتخاری که این روزها تمام عزم خود را برای جلب اعتماد مردمی جزم کرده می گوید؛ گله من در جلسات خواسته مردم است وگرنه من اهل گله نیستم و مردم برایم ارجعیت دارند و من هر جا به نفع مردم شهر و دیارم باشد فریاد بلند و پشت درب مجلس می نشینم و گلایه هم می کنم.

ربودن گوی سبقت در ماراتن توزیع و تقویت شبکه برق

وی دوماه مانده به انتخابات را دو ماهه بحرانی می خواند و می گوید؛ برای مردم کار کنید هیچ اتفاقی نمی افتد عکس هم  بگیرید و باشید در همه جا هایی که باید باشید.

نماینده مردم فومن و شفت به  رفع مشکلات برق رسانی و تقویت شبکه های برقی شهرستانهای فومن و شفت اشاره و افزود: در این حوزه ما به  شکوفایی نو رسیدیم و در توزیع و خدمات شبکه برق رسانی گوی سبقت را از شهرهای همجوار ربودیم.
افتخاری با اشاره به اینکه برای بخش ورزشی  شهرستان و باشگاه ورزشی انقلاب فومن که ما حضور وزیر را داشتیم و چمن مصنوعی تمام تلاشم را دارم و از  رئیس اداره ورزش  شهرستان می خواهم تا جلوی درب اتاق خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان  بنشینند  تا بتواند اعتباراتی را به این شهرستان اختصاص دهد زیرا ما در این شهر تیم فوتبالی داریم که در لیک دسته دو می کشور توپ می زند.

نماینده فومن و شفت به قصه بیمارستان که همه دغدغه است و هم غصه اشاره و افزود: امروز  رئیس بیمارستان در امورات جاری  آن مانده و بخش دیالیز ما در باران چکه و  مبلغی گذاشتیم و
رسانه ها ی ما بدانند که ما زمانی که بیمارستان را تحویل گرفتیم نه بخش زایمان داشت نه اورژانس و نه دستگاه دیالیز….

وی خطاب به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت:قبل از افتتاح  کلنیک شهرستان فومن به اعلام کنید چه امکاناتی می خواهید تا من تجهیزات را  قبل از افتتاح بگیرم و فقط ،فقط لیست می خواهم.

افتخاری به مشکلات سر دهنه ها اشاره و افزود:مردم ما به خاطر کشاورزی به سردهنه ها حساس  هستند و دعوای بین  دستگاهی را کنار و به فکر آماده سازی این سر دهنه باشید.
و اما پل ورودی فومن که خیلی مورد سوال هستم از طرف برخی ها ؟باید بگویم پل ما طبق نقشه وزارت راه ۷۰ میلیارد پول می خواهد اگر همان روز ها ساخته می شد خوب بود و ما یقه آنهایی که این اشتباه را کردند خواهیم گرفت و حتی اگر من هم  نباشم  از مسئولان می خواهم اجازه ندهید که سازه قبلی جایگزین شود.

تهیه و تنظیم زلیخا صفری