به گزارش صفیر گیلان؛سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت تعدادی از کارکنان گمرک بندرانزلی خبر داد. فلاح میری با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش‌هایی درباره اخذ و دریافت رشوه در گمرک بندرانزلی و تحقیقات جامع به عمل آمده در این زمینه، دستور بازداشت ۴ نفر از کارکنان […]

به گزارش صفیر گیلان؛سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت تعدادی از کارکنان گمرک بندرانزلی خبر داد.

فلاح میری با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش‌هایی درباره اخذ و دریافت رشوه در گمرک بندرانزلی و تحقیقات جامع به عمل آمده در این زمینه، دستور بازداشت ۴ نفر از کارکنان این اداره کل صادر شد.

دادستان مرکز استان گیلان یکی دیگر از افراد بازداشت شده را از کارکنان جهاد کشاورزی استان گیلان مستقر در گمرک انزلی معرفی کرد و گفت: این شخص به عنوان بازرس محصولات کشاورزی وارداتی به کشور متهم است در ازای دریافت رشوه، مجوز واردات کالا را بدون سنجش و طی تشریفات قانونی صادر کرده است.

وی همچنین بیان داشت: برخی از متهمین این پرونده نیز با تودیع وثیقه آزاد هستند که با توجه به قرار نظارت قضایی صادره از سوی بازپرس پرونده، به مدت ۳ ماه از اشتغال در شغل مرتبط با موارد اتهامی منع شده اند.

فلاح میری در پایان افزود: این پرونده قضایی در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسراست که با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.