صفیر گیلان؛در ادامه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد دانسته و گفت: باید تلاش شود عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخش تشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم تا مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، در ادامه سفر دکتر فرهاد باقرپور معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به استان گیلان از پروژه های احداث۶۰ واحد مسکونی ( فاز ۵ پروژه حضرت فاطمه الزهرا (س) ) و ۶۲۴ واحدی طرح اقدام ملی رشت بازدید نمود. 

در این بازدیدها مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و مهندس بهمن بابایی معاون امور مسکن شهری گزارشی از اجرا پروژه ها ارائه نمودند.

طرح اقدام ملی مسکن  تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص پروژه طرح اقدام ملی رشت گفت: این پروژه ۶۲۴ واحدی در زمینی به مساحت ۹۴۴۱۸ متر مربع در ۱۴ بلوک طراحی و بصورت بنیاد ساخت در حال احداث می باشد. وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن تعداد ۱۵۷۴ واحد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اختصاص یافت و تاکنون ۵۶ قطعه و مساحت ۱۶۴۸۱۸/۲۸ ​ متر مربع در ۱۰ شهر (کیاشهر-لنگرود- صومعه سرا-رودسر-بندرانزلی-رشت-شفت-ماسال-سیاهکل-مرجقل) از اداره راه و شهرسازی استان تملک گردید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی فاز ۵ پروژه حضرت فاطمه زهرا (س) رشت گفت این پروژه در زمین به مساحت ۲۸۸۰ متر مربع با مسحات زیربنای ۹۱۴۸ در ۶ بلوک ۵ طبقه در حال احداث است.

در ادامه معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد دانسته و گفت: باید تلاش شود عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخش تشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم تا مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.

دکتر باقرپور از نحوه عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ابراز رضایت نمود و اظهارکرد :راهکارهای تسهیل دراجرایی نمودن این واحدها باهدف بهینه سازی و صرفه جویی انرژی و حفظ سرمایه ملی ارائه گردد.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استانها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت در اجرای پروژه ها کیفیت حائز اهمیت بوده و می بایست سر لوحه کارها قرار گیرد.

وی افزود: علیرغم دیدن کمیت ،کیفیت باید رکن اصلی اجرا ها باشد و آنرا ملاک کار دانسته و بطور جدی آن را در نظر داشته باشند. ​