صفاتی،یکی دیگر از برنامه های خود در صومعه سرا را بازدید سرزده و نامحسوس از سطح ادارات دانست و گفت:مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با حضور در اداره پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش پایگاه  خبری صفیر گیلان؛ مهدی صفاتی در نشست خبری با رسانه ها ی محلی اظهار کرد:خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که انتقال مشکلات مردم به مسئولین از مهم ترین رسالت رسانه ها است.

وی خدمت به مردم را مهمترین اولویت برنامه های خود در صومعه سرا برشمرد و افزود:ارتباط با مسئولین حق مردم است که این اقدام راه ورود به دل مردم را هموار می کند.

مهدی صفاتی با اشاره به اینکه مصوبات جلسات باید در دل روستاها و بین مردم اجرا شود خاطر نشان کرد: نباید با برگزاری جلسات وقت مردم و مراجعه کنند گان گرفته شود بلکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده جلسات را در اول وقت یا بعد از ساعت اداری برگزار می کنیم.

وی یکی دیگر از برنامه های خود در صومعه سرا را بازدید سرزده و نامحسوس از سطح ادارات دانست و گفت:مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با حضور در اداره پاسخگوی مردم باشند.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ سازی، مشارکت و همراهی مردم در رفع بسیاری از مشکلات موثر است ادامه داد:یکی از دلایل عدم موفقیت در پسماند این است که مردم را دراین خصوص مشارکت نداده ایم.

مهدی صفاتی مشارکت مردمی را گامی مهم وموثردر مدیریت پسماند دانست.

وی با بیان اینکه پسماند مهمترین معضل زیست محیطی است گفت:
انتخاب یک روستا در هر بخش شهرستان به عنوان پایلوت و اجرای تفکیک‌ زباله از مبدا و فرهنگ سازی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.