صفیر گیلان؛مهم‌ترین اخبار این هفته می توان سفر مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به ساری و گفتگو پیرامون پروژه های این فرودگاه با استاندار مازندران اشاره کرد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مهم‌ترین اخبار هفته اخیر را از نظر می‌گذرانید:

رشد ۳۶ درصدی پروازهای عبوری در مهر ۱۴۰۰

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ۱۱ درصدی پروازها و ۳ درصدی مسافران فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در مهر ۱۴۰۰ نسبت مهر ۱۳۹۹ خبر داد و افزود: در پروازهای عبوری از فراز کشور در مهر امسال ۳۶ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش دیده می شود.

تاکید استانداری مازندران بر توسعه پروازها و راه اندازی ایرتاکسی در فرودگاههای استان

استاندار مازندران خواستار افزایش پروازها بویژه در مسیر تهران و برقراری پروازهای خارجی و ایرتاکسی در فرودگاه های این استان شد.

سامانه ILS فرودگاه ساری آماده بهره برداری است/ بهره برداری از زهکشی سطوح پروازی در ۱۴۰۱

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در بازدید از پروژه های فرودگاه ساری از آماده سازی سامانه کمک ناوبری ÌLS در این فرودگاه برای بهره برداری خبر داد.

تحکیم وحدت ملی و مبارزه با هجمه‌های دشمنان با تکیه بر فرهنگ‌سازی نوین بسیج

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی فرا رسیدن روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: هرروز بیش از گذشته شاهد تسری هوشمندانه این تفکر در میان آحاد جامعه باشیم.

ساخت DME و رادار MSSR توسط شرکت‌های ایرانی/ شرکت فرودگاه‌ها در استفاده از توان داخلی پیشتاز است

راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ساخت DME و رادار MSSR توسط شرکت‌های ایرانی خبر داد.

رشد ۱۱۸ درصدی پروازهای داخلی و بین‌المللی/ افزایش ۲ جای پارک هواپیما و مساحت ترمینال‌ها و سطوح پروازی تا پایان سال

در ۳ ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم شاخص پروازها در اثر تلاش‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی تغییرات گسترده‌ای داشته، به طوری که پروازهای عبوری با افزایش ۳۴ درصدی و پروازهای داخلی و بین‌المللی با افزایش ۱۱۸ درصدی روبه‌رو بوده است

اتمام پروژه روشنایی باند ۱۵-۳۳ فرودگاه اردبیل در هفته های آتی

با توجه به نصب شالوبیسها و اجرای کانکشن چراغ ها در هفته های آتی، سیستم روشنایی CATǁ  فرودگاه اردبیل تکمیل خواهد شد.

بازدید حسابرس کل دیوان محاسبات از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ و ترمینال‌های مهرآباد

حسابرس کل دیوان محاسبات در وزارت راه و شهرسازی از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ و همچنین ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بازدید کرد.

گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با قرائت پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر تحکیم وحدت ملی و مبارزه با هجمه‌های دشمنان با تکیه بر فرهنگ‌سازی نوین بسیج، با حضور کارکنان بسیجی برگزار شد.

بازدید مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهها از پروژه های عمرانی فرودگاه سردار جنگل رشت

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهها با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت و بازدید از پروژه های عمرانی این فرودگاه، در جلسه کنترل پروژه احداث شبکه زهکشی، جمع آوری آبهای سطحی و شبکه فاضلاب فرودگاه رشت شرکت کرد.

آلانیا دومین مقصد پگاسوس از فرودگاه تبریز

پروازهای مسیر آلانیا توسط شرکت هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه تبریز آغاز خواهد شد.