صفیر گیلان؛جعفری تاکید کرد؛با شرایط پارک شهر فومن که یک بافت تفریحی است  انشالله شاهد طلوع یک فضای فرهنگی با عنوان قهرمان ملت با محوریت شهدای گمنام و تمثال مشاهیر شهرستان باشیم.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه ناحیه فومن عصر امروز شنبه ۲۶ در جمع رسانه ها نقش رسانه را نقش بی بدیل خواند و گفت؛ ما به زنان و مردان رسانه ای کشور که با افتخار و در مظلومیت  بدون چشم داشت این شغل شریف را دارند و به وقایع جامعه می پردازند افتخار می کنیم.

سرهنگ جعفری ضمن گرامیداشت شهدا گفت؛ شهدا آزادی را رقم زدند و این آزادی از اسارت طاغوت و رسیدن به کمال انسانیت بود

وی پیام شهدا را مقاومت،ایستادگی و آزادی و نرفتن زیر حرف زور  خواند و  گفت؛ شهید گمنام هم میزبان است و هم میهمان و این نشان زنده بودن شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن  با تاکید بر اینکه همه خانوداه  ها و مردان و زنان ولایت مدار خانواده شهید هستند گفت؛ همت کنیم در تاریخ فومن این مراسم با یک استقبال بی نظیر زنان و مردان و جوانان باشد.

وی افزود؛ فومنی ها نشان دادن در این مدت که صف شان از  دشمن جدا است گفت؛ نمایشگاه فرهنگی ،ایستگاه صلواتی و .  در شهرستان و در مسیر ورود  شهید گمنام ایجاد و از آثار خوب فرهنگی در غرفه ها نمایش داده خواهد شد.

وی افزود؛ امروز شبهاتی ایجاد شد  به جهت تدفین این شهید در پارک که یک حرکت غیر فرهنگی بود گفت؛ در حوزه شهدای گمنام همه پای کار هستند و مسائلی  باعث شد که در طول ۴ سال ما توفیق نداشتیم میزبان شهدا گمنام باشیم

وی پارک فومن را بهترین فضا برای تدفین این شهید از نگاه   مسئولان حوزه شهدای گمنام خواند و گفت؛  این شهید  علارغم تاکیدات  طبق نظر بنیاد حفظ آثار در آن فضا جانمایی و تدفین می شود.

سرهنگ جعفری تاکید کرد؛با شرایط پارک شهر فومن که یک بافت تفریحی است  انشالله شاهد طلوع یک فضای فرهنگی با عنوان قهرمان ملت با محوریت شهدای گمنام و تمثال مشاهیر شهرستان باشیم.