به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان با اعلام این خبر ، افزود: در ۶ ماهه سالجاری  ۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۷۱ نفرمسافر  طی۳۶۶هزار ۷۰۹سفر به مقاصد داخل و خارج استان  توسط ناوگان حمل ونقل عمومی عزیمت نمودند. ایشان سپس خاطر نشان نمود: از این […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان با اعلام این خبر ، افزود: در ۶ ماهه سالجاری  ۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۷۱ نفرمسافر  طی۳۶۶هزار ۷۰۹سفر به مقاصد داخل و خارج استان  توسط ناوگان حمل ونقل عمومی عزیمت نمودند.

ایشان سپس خاطر نشان نمود: از این تعداد ۱ میلیون ۱۲۱هزار و۴۳۵ نفر مسافر در قالب سفر درون استانی و تعداد۱میلیون ۷۰۰هزار ۲۳۶نفر در قالب سفر برون استانی جابجا شده‌اند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل و جاده ای استان  سپس گفت: از کل سفرهای انجام یافته ؛ ۵۴هزار ۸۷ سفر توسط اتوبوس ،۳۰۲ هزارسفر با مینی بوس و سواری و بقیه بصورت دربستی و طی این مدت  به ترتیب شهرستانهای رشت  با جابجائی۱میلیون ۵۰۹هزار و ۹۷۷ نفر مسافر،انزلی با  ۲۲۳هزار و ۶۵۹ نفر مسافر و لاهیجان  با ۱۸۸هزار و ۲۲۹ نفر مسافر وبالاترین آمار جابجائی  را به خود اختصاص دادند.

ایشان در ادامه افزود: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط بویژه از طریق اینترنت در ۶ ماهه امسال بالغ بر ۳۵ هزار نفر اقدام به تهیه بلیط نمودند .

مشخصات: