اختصاصی صفیر؛بیش از ۱۵۲ نقطه در این شهرستان به علت انباشت زباله بحرانی است/ در  انتخابات ریاست جمهوری ذائقه سیاسی مهم نیست گفتمان مهم است/نقد در جای خود و تقدیر و تشویق در جای دیگر می تواند در ساختار جامعه موثر باشد/نوغانداری در شفت جان تازه می گیرد. به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ محسنی […]

 

اختصاصی صفیر؛بیش از ۱۵۲ نقطه در این شهرستان به علت انباشت زباله بحرانی است/ در  انتخابات ریاست جمهوری ذائقه سیاسی مهم نیست گفتمان مهم است/نقد در جای خود و تقدیر و تشویق در جای دیگر می تواند در ساختار جامعه موثر باشد/نوغانداری در شفت جان تازه می گیرد.

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ محسنی  فرماندار شهرستان شفت ضمن تقدیراز حضور همه ی مسئولان و دهیاران در ستاد بحران برف شهرستان گفت:امروز مااین مراسم تقدیررا به پاس قدر دانی از تلاش این عزیزان برای جا افتادن فرهنگ تقدیر انجام می دهیم.

 وی تاکید کرد؛نیاز جامعه کنونی است تا در جایی که باید و لازم است نقد و در جایی دیگر تشکر و قدردانی انجام شود.

 وی مدیریت و سپری نمودن بحران برف سوم در شهرستان شفت را نمونه بارز از یک مشاکت دهیاران و شوراها و مدیران و بخشهای خصوصی خواند و گفت:ما در بارش برف سوم توانستیم موفقیتهای زیادی را علارغم اینکه بارش برف۵۰ سانتی را در شهر شفت و در ارتفاعات بیش از یک متر داشتیم کسب کنیم مشارکت در مدیریت بحران و حضور فعالانه دستگاها خواند.

 محسنی همچنین با اشاره به اینکه در برف اول ما قطع برق ۴۰ روستا و قطع راههای ارتباطی را داشتیم گفت: در برف سوم امکانات همان امکانات بود ولی مدیریت و مشارکت و برنامه ریزی و همراهی دستگاها و مشارکت مردم  باعث کسب موفقیت در بحران برف سوم برای شهرستان شفت در استان  شد.

وی افزود: جایی که مشارکت مردمی با امکانات هماهنگ شود می توان موفق تر عمل کرد و باید در اقتصاد مقاومتی و در بخش عمران و اشتغال در این شهرستان نیز چنین عمل کنیم.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه ما در این شهرستان ۵۵۰ هکتار آب بندان داریم گفت: درخت کاری و کاشت نهال توت در حاشیه این آب بندانها می تواند به نوغانداری در شفت جان تازه ببخشد و به اقتصاد شهرستان کمک کند.

وی از شوراها و دهیاران خواست تا در اقتصاد مقاومتی نیز با چنین مشارکتی ورود کنند تا بتوانیم علاوه بر ایجاد اشتغال افزایش در امدی نیز برای شهروندان داشته باشیم.

بیش از ۱۵۲ نقطه در شهرستان  شفت به علت انباشت زباله  بحرانی اعلام شد

فرماندار شفت در این مراسم موضوع دیگر را که در شهرستان بحران است انباشت زباله خواند و گفت: بیش از ۱۵۲ نقطه در شهرستان با انباشت زباله حالت بحران به خود گرفته است.

محسنی انباشت زباله را در مسیرها رفتار ظالمانه با طبیعت خواند و گفت:زباله ها امروز در رودخانه ها  رها و باعث الودگی و در نتیجه بیماری  می شوند.

محسنی از هلال احمر و گروههای مردم  نهاد  و ادارات و دهیاران خواست تا همه زباله را بحران ببینند و این جمع اوری به عنوان یک الزام قانونی و یک کار بسیجی و جهادی و مردمی اجرایی شود تا نشان دهیم که اگر بخواهیم می توانیم با مشارکت کار کنیم.

فرماندار شفت تصریح کرد؛کارها اگر با باور اعتقادی همراه شود بیشتر از کار بخشنامه ای خروجی دارد و من تاکید دارم تا ۲۰ اسفند زباله ها جمع شوند.

ایشان تاکید کرد ؛شهرستان شفت با ظرفیتهای گیاهی و جانوری می تواند عامل حضور گردشگران در این شهرستان شود از جمله جانوارانی چون قرقاول ،پلنگ مرال و ….

در  انتخابات ریاست جمهوری ذائقه سیاسی مهم نیست گفتمان مهم است.

محمد رضا محسنی با اشاره به اینکه برخی ذائقه های سیاسی ما را از خدمات دولت دور نکند گفت: در بحث انتخابات دهیاران بعنوان مجری انتخابات روستاها را مدیریت کنند.

وی انتخابات را با رکنهای چون رکن مجریان،کاندیداها،و مردم خواند و گفت:مجریان امنیت را در انتخابات فراهم و کاندیداها شور و نشاط انتخاباتی را با رعایت اخلاق داشته  و مردم در کنار امنیت و سلامت و رقابت انتخاباتی مشارکت حداکثری را داشته باشند.

 وی تصریح کرد؛ در انتخابات امنیت را زیر سوال نبریم و همه تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم و ارام  برای ریاست جمهوری داشته باشیم.

محسنی انتخابات را امنیت ملی خواند و گفت: صندوق انتخابات زبان مردم برای حاکمیت و رای مردم زبان دیگر مردم است برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها  است و در انتخابات ریاست جمهوری ذائقه سیاسی مهم نیست گفتمان مهم است.

امروز تعدادی از مدیران  ادارات و شهردار و دهیاران شهرستان شفت توسط فرماندار و نماینده شهرستان و بخشداران تجلیل  شدند./ تهیه و تنظیم ؛زلیخا صفری

photo_2017-02-27_06-29-54 photo_2017-02-27_06-29-46 photo_2017-02-27_06-29-30 photo_2017-02-27_06-29-35 photo_2017-02-27_06-29-41 photo_2017-02-27_06-28-55 photo_2017-02-27_06-29-11 photo_2017-02-27_06-29-15 photo_2017-02-27_06-29-21