به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای استان که به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران است. وی با اشاره به اینکه بزرگداشت روز ملی مبارزه […]

به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای استان که به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نباید به شعارزدگی ختم شود، افزود: عدم نهادینه شدن شعارهای اصیل ۱۳ آبان و تفکر استکبارستیزی در عمق جان جامعه و مسئولان قطعاً انقلاب اسلامی و نظام متحمل ضربه دشمن می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، تقلیل برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان به دانش آموزان را موجب انحراف از موضوع اصلی استکبارستیزی دانست و اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه باید بدانند که ایران در تاریخ معاصر ۲۰۰ ساله خود چقدر با استکبار جهانی درگیری داشته و کجاها به پیروزی رسیده و کجاها متحمل شکست شده است.

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه هنرمندان متعهد و انقلابی می‌توانند پیش قراول دیگر اندیشمندان در تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی باشند، گفت: امروز باید فضای سایبری با فعالیت‌های هنری، اشعار و طراحی‌های گرافیکی جلوه گر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای خدشه دار کردن هویت جامعه اسلامی، عنوان کرد: امروز استکبار جهانی بنیان خانواده را نشانه گرفته و به دنبال تزلزل خانواده است و اگر مردم این هدف شوم را دریافت کنند، دشمنی و ضدیت خود را با استکبار جهانی قاطعانه نشان می‌دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه مراکز آموزشی و محل حضور جوانان یکی دیگر از حوزه‌های توطئه استکبار است، افزود: دشمنان می‌خواهند جوان و نوجوان ما دیگر علاقه‌ای به کسب علم و دانش نداشته باشند و به سمت علوم لاینفع به جای علوم سودمند ریشه‌ای، هویتی، اصیل و اسلامی برود. تقلیل جایگاه استاد و معلم به عنوان الگوهای بزرگ اسلامی از توطئه‌های استکبار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تلاش خود طی سال‌های اخیر برکات بزرگان علمی و دینی را از جوانان ما گرفته است، گفت: امروز توطئه ای علیه بزرگان معرفت و دین به راه افتاده تا اثر آنان در سطح جامعه کم‌رنگ شود. متأسفانه نسل جوان دانشمندان و فرهیختگان خود را نمی‌شناسد و همین عدم شناخت موجب کاهش اثرگذاری این بزرگان می‌شود.

حجت الاسلام پوریوسفی با تاکید بر لزوم مقابله با نقشه‌های استکبار جهانی، افزود: اگر اقدامات فرهنگی و هنری لازم را انجام ندهیم، تفکر استکباری در دل جوانان و نوجوانان ما نفوذ می‌کند لذا از هنرمندان خوش فکر انقلابی می‌خواهیم تولیدات محتوایی خود را به سمت هویت سازی نسل جوان ببرند و یوم‌الله ۱۳ آبان زمینه مناسبی برای یک خروجی هنرمندانه با محوریت تبیین مسئله استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جنایت و فساد خواهد بود.