رضا تارپور مالک باشگاه اتحاد فومن:هدف تیم اتحاد صعود به لیگ دسته دو کشور است و از ظرفیت و پتانسیل شهر برای رسیدن به لیگ دو استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیرگیلان از فومن؛رضا تارپور مالک باشگاه اتحاد فومن با اشاره به پتانسیل بالای بازیکنان فومنی بیان کرد:شهرستان فومن بازیکنان نامداری را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است و از ظرفیت نیروی انسانی مناسبی برای تیمداری در سطوح بالا برخوردار می باشد.

وی با تاکید به اینکه ارکان اصلی این تیم بومی خواهد بود افزود:کادرفنی اتحاد تصمیم گیرنده در زمینه فنی خواهند بود و پس از تست گیری در تهران و فومن قرارداد با بازیکنان مد نظر کادرفنی بسته خواهد شد.البته تا کنون به توافقات خوبی با برخی از بازیکنان فصل گذشته رسیدیم که پس از عقد قرارداد رسانه ای خواهد شد.

مالک باشگاه اتحاد فومن خاطرنشان کرد:هواداران سرمایه های اصلی این باشگاه هستند و به حمایت معنوی همه هواداران خونگرم فومنی در طول فصل نیازمند هستیم و امیدواریم در پایان فصل جشن صعود را در استادیوم آزادی این شهر جشن بگیریم.

رضا تارپور با اشاره به وضعیت استادیوم خانگی تیم اتحاد فومن گفت: استادیوم آزادی ظاهرا آماده برگزاری مسابقات نمی باشد اما با پیگیری های نماینده فومن و شفت در مجلس و فرماندار امیدوار هستیم در این زمین میزبان رقبا باشیم.

مالک باشگاه اتحاد فومن از تشکیل هیئت مدیره این تیم خبر داد و گفت:مهدی فنونی زاده،رضا تارپور،سید فاضل بینا،جمال لیوانی،قلندری اعضای هیئت مدیره این باشگاه را تشکیل می دهند و فرهاد برزگر مدیر اجرایی این تیم خواهد بود.

تارپور یادآور شد: تمام سعی و تلاش کادر مدیریتی و فنی موفقیت این تیم خواهد بود تا شرایط را برای صعود نماینده فومن به لیگ دسته دو مهیا شود و حضور مقتدرانه ای در سطوح بالاتر داشته باشیم‌.

گفتنی است تیم فوتبال اتحاد فومن در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار دارد و مرحله دوم این رقابت ها پس از پایان رقابت های مرحله اول،در اسفند ماه سال جاری شروع خواهد شد.

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری