اعمال قریب به 12 میلیون کیلوواتساعت انرژی ثبت نشده در بانک اطلاعاتی مشترکین:

با اجرای طرح تست، بازرسی کنترل لوازم اندازه گیری بیش از ۲۶۰ هزار مشترک در استان گیلان

  پرینت
با اجرای طرح تست، بازرسی کنترل لوازم اندازه گیری بیش از ۲۶۰ هزار مشترک در استان گیلان
شناسه خبر : 49487 | تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 13:21 | 222 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان از اجرای طرح تست، بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری بیش از ۲۶۰ هزار دستگاه لوازم اندازه گیری برق مصارف عادی و دیماندی در سال ۹۹ در استان گیلان خبر داد.

وی ضمن اشاره به اینکه این بازرسی ها موجب جلوگیری از تضییع حقوق سایر مشترکین می شود، افزود: از ابتدای سالجاری نیز تا کنون ۳۸۲۰۹ دستگاه لوازم اندازه گیری کنترل شده است که تعداد ۷۹۲ مورد تخلف و دستکاری مورد کشف قرار گرفت و تاکنون ۷۹۸۸ میلیون ریال جریمه برای متخلفان صادر و از هدررفت بیش از ۴۱۲ هزار کیلوواتساعت انرژی جلوگیری شد.

هنرمند خاطرنشان کرد: برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص تست، بازرسی و کنترل مضاعف لوازم اندازه گیری و پایش مصرف مشترکین در سال جاری بیش از ۳۵۰ هزار مشترک هدف گذاری شده است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان عنوان کرد: در سال گذشته ، ۷۴۲ دستگاه کنتور هوشمند قابل قطع از راه دور در سطح استان نصب شد که این موضوع یکی از عوامل موثر گذر از پیک تابستان بوده و گفتنی است برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای سال ۱۴۰۰، نصب ۲۰۰۰ دستگاه کنتور هوشمند می باشد.

هنرمند تصریح کرد : همچنین با تلاش همکاران این شرکت بیش از ۵۰۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان گیلان شناسایی و  با هماهنگی نهادهای ذی ربط جمع آوری شده اند و بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان خسارت به شبکه های توزیع برق وارد کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور محاسبه تلفات انرژی الکتریکی، طرح قرائت همزمان مشترکان با نصب کنتور هوشمند روی ۱۸ فیدر توزیع برق استان گیلان به اجرا درآمده است.

هنرمند در انتها گفت : تست و بازرسی انشعاب های برق، اجرای طرح  تست و بازرسی در راستای کشف انشعاب های غیرمجاز، افزایش سطح هوشمندسازی شبکه با توسعه کنتورهای هوشمند، توسعه کنتورهای مرجع، هوشمندسازی چاه های کشاورزی برای مشارکت در طرح های مدیریت مصرف و همچنین توسعه نرم افزارهای اندرویدی در حوزه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری، از جمله برنامه های در دست اقدام برای سال جاری در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات به هم استانی های عزیز خواهد بود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.