صفیر گیلان ؛قربانی اظهار داشت  : پاکیزگی و آماده سازی نمازخانه ها و سرویس بهداشتی ، رنگ آمیزی  ، راه اندازی آبنماهای میادین ، تزئینات خیابانهای سطح شهر ، شستشوی معابر ، آماده سازی پارکهای سطح شهر از جمله اقدامات در حال اجرای این شهرداری می باشد

به گزارش صفیر گیلان ،شهردار فومن ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی  به مردم شریف شهر  فومن و مسافران و مهمانان عزیز گفت : نظر به اینکه فومن یکی از شهرهای گردشگر پذیر ایران محسوب می شود شهرداری فومن نیز با تشکیل ستاد خدمات سفر خود را آماده استقبال از بهار می نماید و این مجموعه  با تمام توان خود پذیرای شهروندان ، مسافران و مهمانان نوروزی خواهد بود.
مهندس قربانی افزود :  در سال جدید با برنامه ریزی بهتر و با حمایت شهروندان عزیز و نیز پرسنل پرتلاش شهرداری  اقدامات خوبی در سطح شهر  صورت خواهد پذیرفت.
وی با بیان اینکه چهار ایستگاه اطلاع رسانی خدمات سفر در ورودی شهر ، ساختمان شهرداری فومن ، آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری فومن در ایام نوروزی وظیفه پاسخگویی به مهمانان نوروزی را بعهده دارند خاطر نشان کرد :  این شهرداری با توجه به موانع و مشکلات  پیشرو  با تمام امکانات آماده سازی شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزی را فراهم نموده است.

قربانی اظهار داشت  : پاکیزگی و آماده سازی نمازخانه ها و سرویس بهداشتی ، رنگ آمیزی  ، راه اندازی آبنماهای میادین ، تزئینات خیابانهای سطح شهر ، شستشوی معابر ، آماده سازی پارکهای سطح شهر از جمله اقدامات در حال اجرای این شهرداری می باشد.
وی اضافه کرد : احداث کلبه روستایی وسفره هفت سین  ، ایجاد و نصب المانهای نوروزی ، چراغانی و نورپردازی معابر سطح شهر جهت به نمایش گذاشتن آیین سنتی نوروز توزیع رایگان نقشه راهنمای گردشگری ،  کتابچه گردشگری از جمله اقدامات فرهنگی خواهد بود .
وی در خصوص عملکرد عمرانی  شهرداری فومن خاطر نشان کرد : در جریان کم و کاستی ها و مشکلات شهری هستم ، با توجه به وضعیت رکود  اقتصادی و اینکه شهرداری مانند یک بنگاه اقتصادی بوده ،  بخش بزرگ درآمدی  از طریق ساخت و ساز بدست می آید و با همه این مسایل  تلاش خواهیم نمود پاسخگوی نیازهای شهری و شهروندان عزیز باشیم ، با توجه به حجم کارها ، درآمد پایین و مشکلات عدیده زمان برای حرکت رو به جلو کم است ، اما دلیلی نیست که ما از اهداف خود عقب نشینی کنیم و آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم به کار خواهیم بست .
همچنین در راستای وظایف ذاتی شهرداری در حال پیگیری کارهای زیربنایی شهری هستیم  با توجه به اینکه شهر فومن دروازه ورودی دو قطب توریستی قلعه رودخان و ماسوله می باشد هنوز نتوانسته ایم بستر مناسبی را جهت ارایه خدمات مناسبی به همشهریان و مسافرین عزیز داشته باشیم  ، ان شا الله در ماه های آتی شهروندان شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر آن خواهند بود.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب و اعتماد مجموعه شورای اسلامی شهر فومن و مردم عزیز  به اینجانب ، تمام سعی و تلاش خود را برای عمران شهری بکار خواهم گرفت و تقاضای بنده از مسوولین و بخصوص شهروندان فهیم فومنی این است که مجموعه شهرداری فومن رو از خودشان بدانند ، این شهرداری بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز بوده و هست ، انشاالله با کمک و همیاری همه عزیزان بتوانیم شهر فومن را به جایگاه و شأن واقعی خود برسانیم. این ممکن نیست مگر شهروندان همراه ما باشند.