به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور درسفر به شهرک تاریخی ماسوله با دکتر حسن آقاجانی شهردار ماسوله دیدار و گفتگو کردند. دکتر حسن آقاجانی شهردار شهر تاریخی ماسوله در دیدار با محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور در شهر تاریخی ماسوله توضیحاتی از آخرین وضعیت این شهر تاریخی […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور درسفر به شهرک تاریخی ماسوله با دکتر حسن آقاجانی شهردار ماسوله دیدار و گفتگو کردند.

دکتر حسن آقاجانی شهردار شهر تاریخی ماسوله در دیدار با محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور در شهر تاریخی ماسوله توضیحاتی از آخرین وضعیت این شهر تاریخی را عنوان و مشکلات و پتانسیل های موجود در ماسوله را بیان نمود.
دکتر آقاجانی خواستار توجه ویژه مسئولین کشوری به شهر تاریخی ماسوله شد و عنوان کرد:دست کمک و یاری به سوی تمامی کسانی که بتوانند در توسعه و پیشرفت ماسوله گام بردارند دراز خواهم کرد.
محمد جواد حشمتی معاون دادستان کل کشور نیز با اشاره به مواهب الهی و زیبایی های موجود در ماسوله گفت: در ایجاد و توسعه زیرساخت ها برای این شهر تاریخی هر کمکی بتوانیم انجام خواهیم داد.
وی خواستار ارائه مستندات و طرح های ویژه این شهر توسط شهردار ماسوله جهت پیگیری لازم شد.