سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد:

برجستگی علمی، پاک دستی، همسو بودن با مشی نظام و برنامه‌ها از شاخصه‌های تعیین مدیران

  پرینت
برجستگی علمی، پاک دستی، همسو بودن با مشی نظام و برنامه‌ها از شاخصه‌های تعیین مدیران
شناسه خبر : 66620 | تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 17:25 | 142 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برجستگی علمی، پاک دستی، همراه بودن با مشی نظام جمهوری اسلامی و همچنین همسو بودن با برنامه‌های راهبردی تدوین‌شده را از شاخصه‌های تعیین مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست.

وی با اذعان به اینکه برای هر حوزه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارای برنامه مدون هستیم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه مدونی برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت تدوین کرده که به آن پایبند است و زیر بار فشار‌ها و توصیه‌ها نمی‌رود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برجستگی علمی، پاک دستی، همراه بودن با مشی نظام جمهوری اسلامی و همچنین همسو بودن با برنامه‌های راهبردی تدوین‌شده را از شاخصه‌های تعیین مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: در حال حاضر تصمیمی برای جابجایی مسئولان و مدیران دانشگاه صورت نگرفته، منت‌ها در صورت لزوم، تغییراتی انجام خواهد شد.

آشوبی با اشاره به حسن سابقه و پاک دستی دکتر موسوی – معاون پیشین توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: دکتر گل‌شکن نیز فردی علمی، فناور برتر و جوانی است که می‌تواند با قدرت و قوت بیشتری در اجرای برنامه‌های راهبردی به دانشگاه کمک کند.

وی بر ضرورت تلاش برای خدمت به مردم و تبری از کسب مال نامشروع، تأکید کرد و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما خدمت به مردم و کسب روزی حلال است و تأکید می‌کنم مدیری که به ما ملحق می‌شود نباید کوچک‌ترین شائبه مالی داشته باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر حفظ و حرمت اعضای هیئت‌علمی به‌ویژه مسئولان پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و افزود: حفظ حرمت اساتید، اعضای هیئت‌علمی و مسئولان پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر همه واجب است و بی‌حرمتی به آن‌ها پذیرفتنی نبوده و مستوجب برخورد است.

گفتنی است، در این نشست، دکتر موسوی – معاون سابق توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی در این منصب، ارایه کرد.

گل‌شکن سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد سرپرست دانشگاه به بیان برنامه‌ها، چشم‌اندازها و تبیین راهکارها برای ارتقای نظام سلامت پرداخت.

برچسب ها
نوشته های مشابه
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.