صفیر گیلان–رئیس جمهور ضمن تسلیت به مناسبت شهدای حادثه اخیر خیابان پاسداران از درایت، خویشتنداری و در عین حال قاطعیت و سرعت عمل پلیس تقدیر و تشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  حجت الاسلام والمسلمین”حسن روحانی” در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن تسلیت به مناسبت شهدای  آشوب های خیابان پاسداران  از درایت، هوشمندی، […]

صفیر گیلانرئیس جمهور ضمن تسلیت به مناسبت شهدای حادثه اخیر خیابان پاسداران از درایت، خویشتنداری و در عین حال قاطعیت و سرعت عمل پلیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  حجت الاسلام والمسلمین”حسن روحانی” در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن تسلیت به مناسبت شهدای  آشوب های خیابان پاسداران  از درایت، هوشمندی، خویشتنداری و در عین حال قاطعیت، توانمندی و سرعت عمل پلیس تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، دکتر روحانی ریاست جمهور در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی از اقدامات هوشمندانه، مدبرانه، بابرنامه و با صلابت پلیس صمیمانه تشکر و برای ارواح شهیدان این حادثه علو درجات و برای بازماندگان آنان طلب صبر کرد.

تسلیت به خانواده های شهدای حوادث اخیر نیروهای انتظامی

همچنین در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، گزارش وزرای کشور و اطلاعات از حوادث روزهای اخیر و اغتشاشاتی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیج گردید به هیئت وزیران ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده های شهدای عزیز و اظهار همدردی با آنان از مدیریت سنجیده و مدارای حداکثری نیروهای عملیاتی به ویژه نیروی انتظامی قدردانی کرد.

روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به نیروهای انتظامی را که حافظ نظم و امنیت جامعه هستند به هیچ وجه تحمل نمی کنیم.

وی ضمن احترام به همه عقاید ، افکار ، پذیرش تنوع های فکری ، فرهنگی و رفتارهای خشونت آمیز از طرف هر گروهی را به شدت محکوم کرد و گفت: دستگاه های مسئول را به تقویت انسجام و یکپارچگی ملی، افزایش وحدت و همگرایی، بررسی و کندو کاو در ریشه های شکل گیری اینگونه حوادث مامور می کنم.

لازم به ذکر است، در ناآرامی های دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران ۳ نفر از کارکنان نیروی انتظامی و ۲ نفر از نیروهای بسیج به درجه رفیع شهادت نائل شدند.#