به گزارش صفیر گیلان، بهمن داراب زاده صبح امروز در جلسه با کارکنان شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به برگزاری سراسری مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹ در صنعت برق کشور، گفت: این افتخار بدون شک با تلاش و ایثار یکایک کارکنان صنعت برق حاصل شده است. وی با […]

به گزارش صفیر گیلان، بهمن داراب زاده صبح امروز در جلسه با کارکنان شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به برگزاری سراسری مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹ در صنعت برق کشور، گفت: این افتخار بدون شک با تلاش و ایثار یکایک کارکنان صنعت برق حاصل شده است.

وی با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از این دوره ۸ پروژه تعریف کرد، افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، این پروژه‌ها با موفقیت و قبل از پیک بار به سرانجام رسید و اتمام به موقع این پروژه‌ها موجب شد تا تابستان امسال را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

داراب زاده با اشاره به اینکه این افتخار و موفقیت، پایان کار صنعت برق نیست، گفت: سکون و درجا زدن در فرهنگ صنعت برق فاقد جایگاه، ارزش و اعتبار است و فعالیت‌های صنعت برق تمام ناشدنی و تعطیل ناپذیر است.

وی به شروع فصل سرما نیز اشاره کرد و ادامه داد: شرکت برق گیلان باید خود را برای شرایط سخت این فصل آماده کند در واقع حرکت و تکاپوی مستمر و شبانه روزی با صنعت برق عجین شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به تجربیات سال‌های گذشته در مواجهه با فصل سرما، گفت: تجربیات سال‌های گذشته بیانگر این است که با تغییر اقلیم پیش آمده، با فصول‌های سرد غیرقابل پیش بینی روبه رو هستیم.

وی افزود: باید با آمادگی کامل و آماده باش تمامی اکیپ‌های ستادی، عملیاتی، اجرایی برای این فصل برنامه ریزی داشته باشیم.

داراب زاده تصریح کرد: با وقوع حوادث طبیعی همچون سیل، طوفان، زلزله، برف‌های سنگین و اخیراً هم ویروس کرونا، نه تنها فعالیت‌ها در شرکت برق گیلان کاهش نیافته بلکه تلاش و کوشش مضاعف خواهد شد و باید با تفکر بسیجی و عمل جهادی بر این وقایع غلبه کرد و به عادی سازی شرایط کمک کرد.