اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ نقد پور به معرفی کتاب شاخص شهید سلیمانی در این ایام اشاره و افزود؛ ایستگاه صلواتی تحت عنوان نگین سلیمانی از برنامه های ما در این ایام است.

به گزارش صفیر گیلان از شفت؛ فرمانده سپاه شهرستان شفت در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تقدیر از مسئولان به مناسبت های حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ اشاره و افزود: روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت را نیز در پیش داریم.

سرهنگ نقد پور فتنه ۸۸ را جریان خاص در تاریخ کشور خواند و گفت:این فتنه با حضور مردم که ثابت کردند بصیرت دارند خنثی شد.

فرمانده سپاه شهرستان شفت تصریح کرد؛مردم ما نشان دادند که در دفاع از آرمان و در فتنه و آشوب و … وابسته به هیچ حزب و جناح نیستند .

وی وظیفه مسئولان را فقط و فقط خدمت به مردم خواند و گفت:تا جایی که توان داریم و ممکن است برای مردم قدم برداریم.

فرمانده سپاه شهرستان شفت با اشاره به ویژه برنامه روز بصیرت که روز شنبه با اجتماع بزرگ ۹ دی در شهرستان همراه است اشاره و افزود: ما در این ایام سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالروز ولادت بانو فاطمه را داریم.

وی به گردهمایی و همایش بزرگ دختران حاج سلیمانی با سخنرانی خانم فیض بخش اشاره و افزود ؛اعزام رایانه حاج سلیمانی در مدارس ،جهاد تبیین ،بحث انتخابات و بیش از ۱۷۰ برنامه را در شهرستان خواهیم داشت.

سرهنگ نقد پور به معرفی کتاب شاخص شهید سلیمانی در این ایام اشاره و افزود؛ ایستگاه صلواتی تحت عنوان نگین سلیمانی از برنامه های ما در این ایام است.

فرمانده سپاه شفت گردهمایی پسران حاج قاسم سلیمانی ،میز خدمت در روستای ساهمزگی را از دیگر برنامه خواند و افزود:جهاد تبیین و جهاد خدمت در کنار جهاد امید آفرینی سر لوحه کار مدیران باشد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری