به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، مهدی پارسا پیش از ظهر امروز در همایش نخبگان رسانه‌ای گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی  برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدرت در دست جوامعی است که مجموعه رسانه ها را در اختیار دارد. رئیس سازمان بسیج  رسانه گیلان در تشریح نگاه و رویکرد بسیج رسانه گیلان، […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، مهدی پارسا پیش از ظهر امروز در همایش نخبگان رسانه‌ای گیلان که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی  برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدرت در دست جوامعی است که مجموعه رسانه ها را در اختیار دارد.

رئیس سازمان بسیج  رسانه گیلان در تشریح نگاه و رویکرد بسیج رسانه گیلان، گفت: هدف ما رسیدن به وحدت رسانه‌ای حول محور انقلاب در کنار استفاده از همه ی ظرفیتها و افراد و سلایق است.

پارسا با اشاره به اینکه جامعه عظیم جمهوری اسلامی ایران برای تحقق آرمان های ۴۰ ساله خود به رسانه نیاز دارد، افزود: ایران به رغم اختلاف سلایق نمره قابل قبولی در بخش رسانه دریافت کرده است.

وی با تأکید بر موضوع تولید محتوا به ویژه در حوزه محرومیت زدایی درباره مطالبات استان گیلان، افزود: از جمله مهمترین مطالبه بسیج رسانه راه اندازی اتحادیه روزنامه نگاران و خبرنگاران سه استان شمالی کشور در حوزه‌های گردشگری، سواحل، فرهنگی به همت رسانه‌ها است.

پارسا با اشاره به لزوم تهیه برنامه‌های کوتاه مدت، میان و بلند مدت در  حوزهای مختلف، گفت: تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز، انجمن‌های حرفه‌ای عکاسان، برنامه نویسان، برگزاری سه رزمایش خبری، شورای مشورتی بسیج رسانه جز برنامه‌های کوتاه مدت، برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اتاق خبر ویژه مطالبه از مسئولان از جمله برنامه‌های میان مدت، و برگزاری پویش رسانه‌ای در ۱۰۰ مسجد استان گیلان، تشکیل قطعی رسانه‌های تراز انقلاب از جمله برنامه‌های بلند مدت بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج  رسانه گیلان با اشاره به تشکیل انجمن بانوان خبرنگاران و روزنامه نگاران گیلانی با تأکید بر اینکه ۵۴ درصد اصحاب رسانه گیلان بانوان هستند، افزود: گیلان دومین قطب رسانه‌ای کشور است و انتظار می‌رود بسیج رسانه و رسانه‌هایی که در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند اخلاق رسانه‌ای را در رأس کار خود قرار دهند.