به گزارش صفیر گیلان؛اولین جلسه ستاد باز آفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء ، بهسازی و نوسازی شهری  شهرستان فومن صبح امروز به  ریاست دکتر اسمعیل پور و دبیری مهندس غلام نیا شهردار فومن و مسئولین ادارات در شهرداری فومن برگزار شد. در این جلسه شهردار فومن دبیر ستاد […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛اولین جلسه ستاد باز آفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء ، بهسازی و نوسازی شهری  شهرستان فومن صبح امروز به  ریاست دکتر اسمعیل پور و دبیری مهندس غلام نیا شهردار فومن و مسئولین ادارات در شهرداری فومن برگزار شد.

در این جلسه شهردار فومن دبیر ستاد باز آفرینی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه ، با ابراز خرسندی از آغاز اجرای طرح بازآفرینی به ریاست دکتر اسمعیل پور فرماندار فومن و حمایت در اجرای این طرح تقدیر نمود و خواستار ایجاد هماهنگی و مدیریت میان بخشی ، و حلقه پیوند میان کمیته ها و ستاد بازآفرینی پایدار شهری شد.

مهندس حسین غلام نیا افزود : ایجاد مشارکت میان دستگاهها در جهت اجرای توانمند سازی مناطق شهری بسیار حائز اهمیت است و به جد پیگیر امور خواهم بود و در اجرای این طرح شخصاً همه ی روسای ادارات را همراه خواهم نمود تا آنچه در شان مردمان این دیار است را به سرانجام برسانیم.

 

همچنین در این جلسه فرماندار فومن ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تقدیر شهردار فومن بابت تشکیل این جلسه و همچنین پیگیریها و فعالیت های شبانه روزی وی ، بر اجرای باز آفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء ، بهسازی و نوسازی شهری تاکید نمود و خاطر نشان کرد : تمام دستگاههای مرتبط باید پای کار باشند تا با بررسی مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و ارایه راهکارهای مناسب و هدفمند تحول قابل توجه ای در برنامه ریزی شهری ایجاد نماییم.

دکتر اسمعیل پور افزود : بررسی و پیشنهادات مردمی ، تدبیر و ارایه راهکارهای مناسب در زمینه کنترل و نظارت بر ساخت و سازها و توسعه تاسیسات زیر بنایی از جمله مسایلی مهم شهری است که باید با جدیت بیش از پیش با این موضوع نگریست.

در پایان جلسه هر یک از روسای ادارات نقطه نظرات خود را ارایه دادند