صفیر گیلان؛دکتر برزگرضمن تشکر از فعالیت های انجام شده شورای اقامه نماز گفت :اقامه نماز به برکت وجود نام امام راحل همیشه پرشور بوده و در تمام این سالها بنیاد مسکن از دستگاههای برتر در امر اقامه نماز بوده است .

صفیرگیلان،جلسه شورای اقامه نماز با حضور حضرت حجت الاسلام شهرابی مسئول امور فرهنگی آموزشی دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دکتر برزگر سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اعضای شورای اقامه نماز بنیاد استان در سالن جلسات شهید حق شناس اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای دکتر برزگرضمن تشکر از فعالیت های انجام شده شورای اقامه نماز گفت :اقامه نماز به برکت وجود نام امام راحل همیشه پرشور بوده و در تمام این سالها بنیاد مسکن از دستگاههای برتر در امر اقامه نماز بوده است .

دکتر برزگر با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در برگزاری کارگاه های فرهنگی از قبیل آشنایی فرزندان با نرم افزارهای اجتماعی و استفاده صحیح از فضای مجازی ، اظهار کرد : در تمام استانها می توان با دعوت از اساتید مجرب این کار فرهنگی را پیگیری کرد. وی افزود : در ساختمان اداری این بنیاد فضای مناسبی جهت نمازخانه تدارک دیده شده است و در روستاهای استان هم برای ساخت مسجد جهت و واگذاری زمین مناسب به این منظور با دهیاران و شوراهای روستا همکاری داریم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام شهرابی : ضمن تقدیر از فعالیتهای خوبی که در سطح استان گیلان در امر نماز صورت پذیرفته گفت : امر نماز یک فریضه واجب است که بحمد ا… در بنیاد مسکن کشور جایگاه ویژه ای داشته و پرسنل این نهاد مقدس جایگاه ویژه ای را برای نماز قائل هستند .

وی افزود : پرچمدار ستاد اقامه نماز رهبر معظم انقلاب است و ایشان فرموده اند که هرکس در حکومت اسلامی مسئولیتی گرفت باید اولین کارش اهتمام به امر نماز باشد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه، نماز بالاترین فریضه الهی است و باید هرچه باشکوه تر اشاعه یابد، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان همواره با برگزاری جلسات شورای اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر، سعی در توسعه فرهنگ نماز بین کارکنان داشته است.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای احیا و رونق اقامه نماز اول وقت وجماعت در ادارات بکار گیریم. حجت الاسلام و المسلمین قربان پور با تاکید بر اینکه هیچ عبادتی ماهنند نماز انسان را رشد نمی دهد، خاطر نشان کرد: هیچ عبادتی مانند نماز انسان را به خداوند نزدیک نمی کند و نزدیک شدن به خداوند، نزدیک شدن به صفات الهی اعم از علم و قدرت و صبر الهی است. در پایان هریک از اعضای شورای اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مواردی مصوب گردید