صفیر گیلان/فرماندار فومن به اعتقادات مردم  و اینکه هرگز مردم  در ایام محرم جا خالی نمی کنند و همیشه ایام محرم از جایگاه ویژه برخوردار است اشاره و افزود: در شهر آیت الله بهجت محرم ویژه و با آئین متفاوت برگزار می شود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛موسی فکور در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فومن در سال ۱۴۰۲ عصر امروز که با موضوع معارفه بخشدار بخش مرکزی فومن  همراه بود گفت؛ محرم ماه خداست و باید برای زنده نگهداشتن اسلام ناب محمدی و حسینی در مراسم محرم و در مجالس عزاداری حضور پر رنگ داشته باشیم.

فرماندار فومن به رسانه و تاثیر آن در اقتدار و امنیت کشور اشاره نمود و گفت:رسانه ارکان اصلی نظام اسلامی و بیان عملکرد نهادها و سازمانها از زبان رسانه یک جهاد تبیین است.

وی به رسانه های فارسی زبان که در کشورهای دیگر برای برعکس جلو دادن عملکرد نظام اسلامی با هزینه گزاف  در صدد تخریب هستند اشاره و افزود:محرم فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایرانی  و اسلامی و تقویت باور دینی است.

فکور با تاکید بر اینکه تریبون به دستان بیشتر دقت کنند گفت:دشمن با تمام توان به دنبال گرفتن باور دینی ماست و محرم از جمله آئینی است که ریشه در فرهنگ و تاریخ ما دارد..

وی به اعتقادات مردم  و اینکه هرگز مردم  در ایام محرم جا خالی نمی کنند و همیشه ایام محرم از جایگاه ویژه برخوردار است اشاره و افزود: در شهر آیت الله بهجت محرم ویژه و با آئین متفاوت برگزار می شود.

فرماندار فومن به انتخابات پیش رو  که معیار  مهمی است اشاره و افزود: دشمن  به شدت روی محرم برنامه ریزی دارد  و معیار مقبولیت نظام را به انتخابات می بینند در حالی که ما علاوه بر انتخابات  روز قدس،غدیر خم،۲۲بهمن و … را داریم که برای دشمن مهم است.

انتخابات مظهر اقتدار ملی و عامل اساسی پیشرفت همه‌جانبه کشور است

نماینده دولت در شهرستان انتخابات را اقتدار نظام و کشور خواند و گفت:برای افزایش مشارکت  مردم در انتخابات عملکرد ما مدیران بسیار مهم است.

وی تاکید کرد:نظام ما الهی و دینی است و وظیفه ما در این نظام عملکرد درست است که آیینه تمام نمای خدمت رسانی است و مرد می بینند .

فکور رفتار درست با ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و گفت:نظام ما نظام الهی و دینی  است و عملکرد ما اگر درست نباشد باعث تضعیف دین و نظام می شود.

فرماندار فومن به مشکلات معیشتی و اقتصادی حال حاضر جامعه اشاره و افزود: خوشبختانه علارغم مشکلات خدمات خوبی هم انجام شده که باید  برای مردم از زبان رسانه بازگو شود.

وی هفته دولت را نشان عملکرد دولت مردان خواند و گفت: مدیران شهرستان دنبال پروژه ها برای هفته دولت باشند  و گزارش عملکرد ارائه دهند.

نماینده دولت در شهرستان همچنین به اقامه نماز در ادارات اشاره و افزود: فضا سازی شهر در ایام محرم پر رنگ تر از سالهای گذشته انجام شود.

وی خطاب به مدیرانی که به دستورات اعضای شورای تامین و نماینده دولت در شهرستان در حوزه امنیتی توجه ندارند تذکر داد و گفت: برخی مدیران ترک فعل دارند که اگر اتفاقی در اداراتشان بیافتد خود باید پاسخگو باشند.

تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان فومن امروز  برگزار شد و جناب مهدی خوش پسند به عنوان سرپرست معارفه شد.

 

 

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری