صفیر گیلان،معاون فرماندار فومن ضمن تقدیر از زحمات و تلاش جمعیت حامیان سلامت روان در بحث آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان، به اهمیت موضوع پیشگیری از اعتیاد و تقدم آن بر درمان اشاره کرد و بر تقویت و افزایش تعداد چنین گروه هایی جهت ارتقای فعالیت های آگاه سازی آحاد جامعه تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛نمایشگاه وغرفه پایگاه فرهنگی اجتمایی موسسه حامیان سلامت روان شهرستان فومن در هفته جهانی مبارزه بامواد مخدر درمیدان ولایت فقیه به مدت هفت روز برگزار گردید.

این نمایشگاه با استقبال عموم مردم وبازدیدکنندگان ومدیران شهرستانی واستانی قرار گرفت. .

دراین هفته کودکان با هدف شاد زیستن و (نه به مواد مخدر)نقاشی های خودرابه معرض نمایش گذاشتند همچنین انواع جزوات اموزشی و اشنایی جوانان ونوجوانان وخانوادها با جعبه مواد مخدر ومحرک ازنزدیک. توزیع کتابچه شناخت وعوارض مواد مخدر بین احاد مردم وبازدید کنندگان از فعالیت هاودست اوردهای این نمیشگاه بوده است.

بازدید معاونت محترم فرمانداری شهرستان. رییس پلیس محترم  مبارزه با مواد مخدر، رییس شبکه بهداشت، رییس بهزیستی، اعضای شورای شهر، اورژانس۱۲۳ و اعضای هلال احمر،همیاران وجمعیت موسسه سلامت روان وبسیاری ازمدیران این شهرستان از غرفه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی (اعتیاد)، بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، یکی دیگر از برنامه های انجام شده در این نمایشگاه بود.

همچنین از طرف مدیران شهرستان واحاد بازدیدکنندگان از زحمات مدیرمسول این موسسه سرکارخانم اکبرنژاد وهمکارانش بخاطراطلاع رسانی واگاهی واموزش مردم در هفته وروز مبارزه با مواد مخدر تقدیر وتشکر بعمل اوردند.

 

بازدید معاون فرمانداری شهرستان از غرفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی (اعتیاد)

در آخرین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر، سید محمود محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن از غرفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع اعتیاد که به مدت یک هفته توسط جمعیت حامیان سلامت روان شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش جمعیت حامیان سلامت روان در بحث آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان، به اهمیت موضوع پیشگیری از اعتیاد و تقدم آن بر درمان اشاره کرد و بر تقویت و افزایش تعداد چنین گروه هایی جهت ارتقای فعالیت های آگاه سازی آحاد جامعه تاکید نمود.

در این بازدید سرپرست اداره بهزیستی فومن خواستار حمایت و همراهی و حضور تمامی دستگاه ها به ویژه ادارات عضو شورای مبارزه با مواد مخدر در برنامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان شد.