شهردار رشت خبر داد؛

بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور در رشت افتتاح می شود

  پرینت
بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور در رشت افتتاح می شود
شناسه خبر : 77496 | تاریخ انتشار : 20 بهمن 1402 - 18:05 | 48 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان/شوقی، بخش قابل توجهی از هزینه های مربوط به احداث بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور را با استفاده از توان تخصصی آتش نشانان و سازمان آتش نشانی رشت ذکر کرد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان / رحیم شوقی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تمام فجرآفرینان و ملت ایران به ویژه مردم شهر رشت اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور در رشت افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با فعالیت مرکز مذکور در رشت، فعالیت های آموزشی و تخصصی امداد و نجات در فضای معلق (برج عملیاتی صعود و فرود)، اطفاء حریق پمپ بنزین و تانکر سوخت، اطفاء حریق گاز شهری، کارگاه امداد و نجات در فضای محدود، کارگاه آشنایی با مواد شیمیایی خطرناک و کارگاه حمل مصدوم راه اندازی می شود.
شهردار رشت، برگزاری کارگاه های تخصصی را همواره دغدغه آتش نشانان و دیگر افرادی که در محیط های خطرناک و پر خطر کار می کنند عنوان کرد و افزود: کمبود مکانی مستقل برای مانورهای تخصصی همیشه احساس می شد.
شوقی، بخش قابل توجهی از هزینه های مربوط به احداث بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور را با استفاده از توان تخصصی آتش نشانان و سازمان آتش نشانی رشت ذکر کرد و گفت: برای راه اندازی پروژه مذکور از محوطه و طبقه فوقانی ایستگاه ۱۳ آتش نشانی بهره گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اگر مرکز مذکور در فضای دیگری خارج از مکان ایستگاه ۱۳ آتش نشانی با مشخصات و مختصات کنونی احداث و به بهره برداری می رسید باید اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال صرف می شد، تصریح کرد: اکنون بزرگ ترین مرکز تخصصی آموزش ایمنی و آتش نشانی شمال کشور با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث، تجهیز و راه اندازی شده است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
پیشرفت ۳۴درصدی پروژه های طرح میثاق رشت/ حمایت استاندار گیلان از پروژه های مدیریت شهری رشت/ تیرهای برق رها شده در خیابان ها موجب خسارت به شهروندان می شود/ معابر رشت نیمه خاموش هستند
با تغییر عملکرد پزشکان فرهنگ مصرف دارو در مردم تغییر خواهد کرد
گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
بازدید معاون تعزیرات حکومتی استان گیلان و هیئت همراه از انبار مرکزی اموال تملیکی استان
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.