اکبر بهنامجو: خادم مردم گیلان خواهم بود

بنده هرگز پروازی نبودم و نخواهم بود/خدمت به مردم گیلان را برای خود افتخاری بزرگ می دانم

  پرینت
بنده هرگز پروازی نبودم و نخواهم بود/خدمت به مردم گیلان را برای خود افتخاری بزرگ می دانم
شناسه خبر : 50498 | تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 13:12 | 158 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

بهنامجو در واکنش به انتقادات در خصوص غیربومی و پروازی بودن خود گفت: بحث پروازی بودن موضوعی جدا است و در مورد کسانی اطلاق می شود که محل زندگی شان در جای دیگری است.

وی همچنین در واکنش به انتقادات در خصوص غیربومی و پروازی بودن خود گفت: بحث پروازی بودن موضوعی جدا است و در مورد کسانی اطلاق می شود که محل زندگی شان در جای دیگری است و باید ۲ یا ۳ روز در هفته در کنار خانواده باشند. بنده هرگز پروازی نبودم چون فرزندانم ازدواج کردند و همسرم هم بازنشسته هستند. در هنگام خدمت در اردبیل هم به همین صورت بوده و لفظ پروازی در اینجا معنا پیدا نمیکند.

گزینه احتمالی تصدی بر استانداری گیلان ادامه داد: در مورد بومی و غیر بومی بودن هم باید گفت تصمیمات بسته به مقاطع زمانی و شرایط است و البته توسط مقامات بالاتر اتخاذ می شود. در حال حاضر مبنا این است که مسئولین شایستگی های لازم را از لحاظ فنی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند. به نظر بنده در شرایط برابر حتما اولویت با نیروی بومی خواهد بود ولی اگر صرفاً بومی بودن مطرح شود، مسئولین مافوق این را ملاک تصمیم گیری قرار نمی دهند.

وی افزود: در حال حاضر در مقطع بسیار حساسی هستیم و کسانی باید در راس باشند که آزموده تر و کار کشته تر هستند که البته تصمیم گیری در این خصوص در صلاحیت مقامات بالاتر است. به ویژه در شرایط محاصره اقتصادی که تولید ثروت برای مردم بسیار مهم است

وی با بیان اینکه استاندار آتی باید در برنامه های خود راهکارهایی برای فعال نمودن صنعت، جهش در زیر ساختار ها، افزایش بهره وری کشاورزی و رشد صنعت گردشگی ارایه کند، گفت: سنجیدن این برنامه ها و در کنار پارامتر بومی بودن بسیار مهم است و باید مجموعه را توانمندتر از گذشته نماید.

بهنام جو افزود: در سایر مناطقی که بنده در مناصبی همچون معان عمرانی مشغول به خدمت بوده ام، حتی یک نیروی غیر بومی به همراه نبردم. با ذکر این نکته که در اردبیل من صد در صد غیر بومی بودم اما مردم اردبیل به این نتیجه رسیدند که بنده برای خدمت رفته ام نه برای منصب و مقام و آقایی. اقدامات بنده در اردبیل با همکاری مردم بود و به همین دلیل خاطره خوشی از اردبیل دارم. در گیلان اما زمانی شهردار بندر انزلی بودم و البته همسرم، پدر خانم و مادر خانم بنده گیلانی هستند. حالا اگر لیاقت و توفیق مجدد حاصل شد، خدمت به مردم عزیز گیلان را برای خود افتخاری بزرگ می دانم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
مماشات نخواهم کرد
جای خالی«کاظم تسیه»کار آفرین برتر و برنده جایزه «میدون» از میان شرکتهای بزرگ دانش بنیان
… باز دم آنها گرم! / آقای رئیسی! فکر می‌کردیم شما که بیایید شایسته سالاری حاکم می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.