صفیر گیلان؛همسر شهید جبهه مقاومت “سردار محمدعلی حق‌بین” نیز در این مراسم با اشاره به روز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت ام‌البنین(ع) اظهار داشت: بندگی خدا، ولایت‌پذیری و در خط ولایت بودن رمز ماندگاری است

 اختصاصی/صفیر گیلان؛نهمین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و‌ همسران شهدا در گیلان صبح امروز با حضور استاندار گیلان، مدیران‌کل بنیاد شهید،نهاد کتابخانه ها،کمیته امداد  و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ساختمان مرکزی بانک ملی گیلان برگزار شد.

همسر شهید جبهه مقاومت “سردار محمدعلی حق‌بین” نیز در این مراسم با اشاره به روز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت ام‌البنین(ع) اظهار داشت: بندگی خدا، ولایت‌پذیری و در خط ولایت بودن رمز ماندگاری است؛ همان کاری که حضرت زهرا(س)، حضرت ام‌البنین(س) و حضرت زینب کبری(س) انجام دادند و ماندگار شدند.

فاطمه اصغری‌خواه با بیان اینکه مدیونِ همسران شهدا، فرزندان و مادران شهدا هستیم خاطرنشان کرد: بنده به عنوان همسر امروز احساس می‌کنم مسئولیتم سخت‌تر شده است.

وی با اشاره به کم‌کاری‌های فرهنگی برخی مسئولان خاطرنشان کرد: شهدا لذت دنیا را فدای لذت آخرت کردند و رفتند و ما امروز باید از سبک زندگی شهدا درس بگیریم و تلاش کنیم که به وضعیت مطلوب برسیم و در هر موقعیتی که هستیم یادمان نرود مدیون شهدا هستیم.

به گزارش صفیرگیلان، در انتهای مراسم از تعدادی از مادران و همسران شهدا در گیلان تجلیل به‌عمل آمد.