به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان  در جمع رسانه ها، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردها به مردم عزیز است. وی با اشاره به پروژه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ مهندس علی دقیق مدیر کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان  در جمع رسانه ها، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردها به مردم عزیز است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر امسال افزود: ۱۲ پروژه آموزشی با ۸۰کلاس درس با زیر بنای بالغ بر۵۷۰۰ مترمربع و با اعتبار بیش از۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

مهندس دقیق با اشاره به اقدامات انجام شده برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان خاطر نشان کرد: تمام بخاری های نفتی از مدارس گیلان جمع آورده شده و هم اکنون همه واحدهای آموزشی از سیستم گرمایشی ایمن برخوردار هستند.
وی اذعان داشت: در ۶ سال گذشته برای جمع آوری بخاری های نفتی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی ۷۰ میلیارد تومان هزینه شد .

مهندس دقیق در بخش دیگری از سخنانش با پرداختن به اجرای پویش آجر به آجر با شعار «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»، افزود: این پویش از اول دی ماه با هدف جذب مشارکت های خیرین به ویژه مادران و بانوان آغاز شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه مردم فرهنگ دوست گیلان، ما را در توسعه زیر ساخت های آموزشی یاری می کنند، افزود: تاکنون ۸ هزار و ۲۰۰ نفر در این پویش شرکت کردند.