صفیر گیلان؛با پی گیری نهادهای نظارتی استان مشکل پروتزهای جراحی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که به علت عدم تامین پروتز توسط شرکت ارائه دهند خدمت، با مشکل مواجه و بیماران زیادی در نوبت های طولانی عمل بودند به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش صفیر گیلان ؛ دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان مطلب فوق اظهار داشت :در جلسه ای که با حضور ارگانهای نظارتی و حمایتی استان شامل نمایندگانی از قوه قضایه ، پلیس اقتصادی استان، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و … برگزار شد مشکلات تامین پروتز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که به علت تاخیر در انجام این نوع جراحی ، نارضایتی بخشی از بیماران را فراهم آورده بود مطرح گردید.

مدیر درمان تامین اجتماعی افزود: در این جلسه اعضای حاضر با اشاره به اینکه مراجعین به بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت، از جامعه شریف کارگر و بازنشستگان تامین اجتماعی می باشند و بیمارستان تامین اجتماعی تنها پناه این قشر می باشد، تاکید ویژه بر تامین پروتزهای جراحی بیمارستان حضرت رسول (ص) رشت در اسرع وقت نمودند .

دکتر ابراهیمی خاطر نشان شد: با توجه به تاکید مقامهای نظارتی و امنیتی استان نسبت به این موضوع، انشاءا… به زودی دغدغه بیماران در نوبت جراحی های پروتز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بابت تامین پروتز و انجام جراحی به حداقل خواهد رسید.