صفیرگیلان/به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهندس مهدی جعفری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان و با مهندس دائمی مدیرکل دیدار کرد.

صفیرگیلان/در این جلسه مهندس دائمی ضمن عرض خیر مقدم گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های بنیاد مسکن در روستاهای استان ارائه نمود و گفت: با تخصیص اعتبار، انجام پروژه های عمرانی در سطح روستاها تسریع خواهد یافت.

در این دیدار مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، ضمن تبریک افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مسئولین دستگاههای اجرایی خواست در بخش های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایدار روستایی، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر،رضایت مندی مردم و فراهم سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند.
مهندس جعفری بر ادامه مقاوم سازی اماکن روستایی تاکید کرد و تصریح نمود : دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران باید زمینه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها فراهم کنند.