دکتر هاجر تحریری نیک صفت نماینده ادوار مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، بیانیه صادر کرد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛بیانیه دکتر هاجر تحریری نیک صفت نماینده ادوار مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با گذر از چهل سال تجربه‌اندوزی انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم این نهضت عظیم مردمی، بی‌شک انتخاباتِ حساس ریاست جمهوری پیش رو، فصلی دیگر از شور و امید را برای ملت سرافراز ایران رقم خواهد زد، در این بین و پس از خلق «حماسه» ای حداکثری، آن چه مهم‌تر از همه است، انتخاب فردی شایسته و پیش بَرنده اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

در این برهه‌ که بیداری ملت‌های اسلامی از یک سو، و در شیب افول قرار گرفتن دولت‌های استکباری عالم از سوی دیگر، نظام جمهوری اسلامی ایران را در بزنگاه یک «پیچ بزرگ تاریخی» قرار داده است، ناگفته و نانوشته پیداست که نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از پیش پراهمیت بوده و علاوه بر شرایط داخلی، می‌تواند شرایط منطقه‌ای و جهانی را هم تحت تأثیر فزاینده خود قرار دهد.

گفتمان انقلاب اسلامی، یک گفتمان اصیل، پویا و دارای برنامه در تمام شئون است و اکنون که دشمنان معاند خارجی، خارج‌نشین‌های وطنی مغرض و دوستان ناآگاه داخلی بیشتر از هر زمانی سعی در ناکارآمد جلوه دادن مدل حکومتی جمهوری اسلامی دارند، نسل سوم و چهارم انقلاب، با چشمانی تیزبین و رصد دائم اوضاع و جریانات و همان طور که در مقاطع گذشته نیز به اثبات رسانده‌اند، یقیناً با انتخاب خود این گونه خیال‌پردازی‌ها را در نطفه بی‌اثر خواهند کرد.

از بین کاندیداهای احراز صلاحیت شده ، آیت الله رئیسی فردی حوزوی و دانشگاهی و البته انقلابی است که در مقایسه با سایر نامزدها در این عرصه، بهتر می‌تواند پرچمدار گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

ایشان در عین عدم وابستگی به احزاب و جریان‌ها و باندهای قدرت و ثروت، دارای ویژگی‌های مشخصی چون ولایت‌پذیری، آرمان‌گرایی، تدبر، کارایی، دارای مرزبندی روشن با دشمنان، روحیه خستگی‌ناپذیر و مقاوم، اخلاق‌گرا، قانون‌مدار، به دور از حاشیه، حافظ حقوق ملت ایران، حامی مستضعفان، ساده زیست و فسادستیز است و پیداست که چنین ویژگی‌هایی خواهد توانست حرکت رو به جلوی ملت ایران را شتاب بیشتری بخشیده و اهداف بنیان‌گذار فقید و سکان‌دار حاضر (حفظه الله) جمهوری اسلامی را بیش از گذشته جامه عمل بپوشاند.

یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به بانوان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و . . . بدرخشند.

در کنار تمام این پیشرفت‌ها و اثربخشی‌های بانوان کشورمان در عرصه‌های مختلف، نقش بانوان در دفاع مقدّس و دنباله‌های آن تا امروز، بسیار غرورانگیز است، همسران، مادران و دختران شهدا و جانبازان و بازماندگان برجسته بزرگمردانی هستند که جانشان را در راه خدا دادند و زنان توانمند ایرانی با اراده‌ محکم، عزم راسخ و با صبر جمیل، هر انسانی را در مقابل خودشان خاشع و خاضع می‌کنند.

از این رو از مردان و زنان سرزمینم، نخبگان جوان صاحب ایده و نظر و راه‌کار مشخص،می خواهم که با انتخاب آیت الله رئیسی، که مصداق این رهنمود مقام معظم رهبری است که فرمودند:”رئیس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت رئیس جمهور فعلی منهای نقاط ضعف آن باشد ” برای برون رفت از مشکلات کشور و توسعه همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و تعالی ،تبلیغ و اقدام نمایند. اینجانب تمام تلاش تکلیف مدارانه فکری و اجرایی خود را به منظور معرفی ایشان به آحاد مردم بویژه شهروندان گیلانی بکار خواهم بست.امید است با مشارکت حداکثری مردم به انتخاب شایسته در تراز جمهوری ایران نایل شویم.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت

نماینده ادوار مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی