به گزارش صفیر گیلان؛علی فتح اللهی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان رشت ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، گفت: در هفته دولت و دهه فجر باید دستاوردها و اقدامات دستگاه‌ها به اطلاع مردم برسد. وی با بیان اینکه، استکبار به دنبال به زانو درآوردن نظام است […]

 به گزارش صفیر گیلان؛علی فتح اللهی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان رشت ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، گفت: در هفته دولت و دهه فجر باید دستاوردها و اقدامات دستگاه‌ها به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه، استکبار به دنبال به زانو درآوردن نظام است که هرگز به آرزوی خود نخواهد رسید، تصریح کرد: باید برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر در کنار هم بوده و با همگرایی و هم افزایی به مردم خدمت کنیم.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به اینکه، بعد از پایان هفته دولت یکی از اولویت‌های ما در شهرستان بررسی مشکلات مردم و انجام فعالیت‌ها در راستای توسعه این شهرستان است، گفت: پروژه‌هایی که مورد بهره برداری قرار می‌گیرد به مرور در زندگی مردم خود را نشان می‌دهند.

فتح الهی با اشاره به اینکه پیگیری موضوع سراوان، پسماند و کود آلی از اولویت‌های مهم در شهرستان رشت است، تأکید کرد: احداث سوله در این منطقه برای رفع معضل زباله باید با سرعت بیشتری انجام شود ضرورت دارد نشست‌های تخصصی را با دستگاه‌های مربوطه برگزار شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه، در هفته دولت ۱۷۵ پروژه با اعتباری هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد، افزود: از این تعداد ١٢١ پروژه توسط بخش دولتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

فتح الهی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای دو هزار و ۳۶۸ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: از این تعداد هزار و ۳۵۷ شغل به صورت دائمی است.