صفیر گیلان؛وضعیت ارقام تعهدات تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای در ماههای سپری شده سالجاری در گزارشی آماری تشریح گردید .

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سالجاری به طور متوسط در هر ماه حدود ۷۶۰۰ نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت نموده اند افزود : لغایت دیماه امسال بیش از ۲۵۶ میلیارد تومان بابت این تعهد در استان گیلان پرداخت شده است .

وی با اشاره به دامنه متنوع انواع غرامتها و کمک هزینه ها در زمره تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی ، از پرداخت حدود ۶۸ میلیارد تومان تعهدات این بخش در ده ماهه سپری شده از سال خبر داده و اظهار داشت : غرامت ایام بیماری ، بارداری و کمک هزینه وسایل پزشکی ( اروتز و پروتز ) از حیث تعداد اسناد صادره و مبلغ تعهداتی درصدر این بخش از تعهدات قرار دارند .

علی حسین نژاد خاطر نشان ساخت بیشترین سهم تعهداتی سازمان تامین اجتماعی در بخش مستمری ها بوده و در استان گیلان این رقم طی ده ماهه لغایت دی به ۶۲۸۳ میلیارد تومان رسید .

شایان ذکر است مجموع تعهدات ارائه شده توسط تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای تاکنون بیش از ۶۶۰۰ میلیارد تومان بوده و پیش بینی می گردد این رقم با احتساب تعهدات ماههای بهمن و اسفند و پرداخت عیدی از ۸۰۰۰ میلیارد تومان بگذرد .