اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان امروز “یکشنبه” در پیامکی به شهروندان اعلام کرد که سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تماسی با مخاطبان خود در راستای دریافت وجه نقد و صدور کارت هوشمند نداشته است و مردم مراقب افراد سودجو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان امروز در این زمینه به خبرنگار ایرنا بیان داشت: متاسفانه اخیرا تماس هایی از سوی افراد ناشناس با برخی از شهروندان با اولویت بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بابت واریز مبلغی برای صدور کارت هوشمند تامین اجتماعی گرفته شده است.

امیررضا زندی فر افزود : سودجویان طی این تماس ها به افراد اعلام می کنند که اگر وجه نقد واریز نشود بیمه شدگان از مزایای دفترچه درمانی تامین اجتماعی محروم خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی هیچگونه تماسی با مخاطبان خود در راستای دریافت وجه نقد و صدور کارت هوشمند نداشته است ، خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی هر برنامه ای را صرفا از طریق رسانه های جمعی و سایت های سازمانی به جامعه هدف خود اطلاع رسانی می کند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۲۰ هزار بیمه شده اصلی و ۱۳۸ هزار مستمری بگیر با افراد تحت تکفل شان در مجموع با جمعیت یک میلیون و ۲۴۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.