اختصاصی/صفیر گیلان؛صغرا شاد مدیر آموزش و پرورش شفت در گفتگویی ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان و تبریک روز خبرنگار گفت: خبر عامل آگاهی بخشی جامعه و مبنای برخی تصمیم گیری ها است که این رسالت برعهده شما اهالی رسانه و خبرنگاران است. مدیر آموزش و پرورش شفت اظهار کرد؛ با توجه به کرونا و عدم […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛صغرا شاد مدیر آموزش و پرورش شفت در گفتگویی ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان و تبریک روز خبرنگار گفت: خبر عامل آگاهی بخشی جامعه و مبنای برخی تصمیم گیری ها است که این رسالت برعهده شما اهالی رسانه و خبرنگاران است.

مدیر آموزش و پرورش شفت اظهار کرد؛ با توجه به کرونا و عدم نشست ها به غیر از جلسات ضروری  آموزش و پرورش دوست داشتم شخصا  در محل کار شما حضور پیدا کنم و از نزدیک با برنگاران نشست داشته و گفتگو کنم.

وی ضمن تشکر از همراهی رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان  گفت:از شما انسانهای فرهیخته که کار آگاهی بخشی دارندو  افکار مردم را روشن و روشنگری می کنید کمال تشکر را دارم.

شاد رسالت مطبوعات و مهمترین وظیفه خبرنگاران را افزایش آگاهی توام با صداقت و عدالت واند و گفت: شناساندن استکبار به جامعه که امروز به دنبال افزایش منکرات در جامعه است مهمترین رسالت خبرنگاران است.

وی خواستار پر کردن فضای جامعه از دوستی و وحدت و همدلی توسط رسانه شد و گفت:صحت خبرو درستی اخبار باید مد نظر رسالت کار بری باشد.

شاد با اشاره به اینکه از دشمن غافل نشویم زیرا اگر ما خواب باشیم دشمن بیدار است افزود:

امروز باید هوشیار باشیم تا دیگران برای جوانان ما تصمیم نگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت نقد پذیر بودن را از مولف های یک مدیر خواند و گفت: پذیرای نقد سازنده باشیم و  نقد باید به دور از تخریب باشد.

این بانوی مدیر شفتی سلامت فکری جامعه را  مرحون تلاش برنگاران خواند و گفت: روزتان فرخنده و قلمدان پاینده باد.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری