در دیدار مدیران شرکت گاز و صدا و سیمای گیلان، طرفین بر گسترش همکاری ها با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز در جامعه تاکید کردند.

در این دیدار جمال نیکویی با اشاره به افزایش شدید مصرف گاز در استان و احتمال قطع گاز، خواستار همکاری هرچه بیشتر صداو سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی شد.

وی با بیان اینکه مشترکین گاز گیلانی در شبانه روز گذشته حدود ۲۶ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند، گفت: بیش از ۷۳ درصد از این میزان مربوط به مشترکین بخش خانگی است و این مسئله، لزوم مدیریت مصرف و رعایت دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) در خانه ها را بیش از پیش مهم و ضروری می سازد.

مدیرعامل گاز گیلان با قدردانی از همکاری شایسته صدا و سیما و نقش راهگشای این سازمان برای گذر از وضعیت فعلی، اظهار داشت: صدا وسیما می تواند با آگاه سازی مردم و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی در جامعه، نقش مهمی در جهت حفظ پایداری جریان گاز در گیلان ایفا نماید.

همچنین در این دیدار محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با قدردانی از خدمات شرکت گاز به مردم استان بیان کرد: این سازمان تمام تلاش خود را برای کمک به شرکت گاز و آگاه سازی مردم و مصرف کنندگان گاز طبیعی به کار بسته است.

وی در پایان بر تعامل هر چه بیشتر دو سازمان با توجه به توان و امکانات موجود تاکید کرد و اظهار داشت: صدا و سیما به دلیل دامنه نفوذ و ارتباط مستقیم و مؤثر با مردم می تواند زمینه فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی را فراهم نماید.