وزیر بهداشت در نشست شورای اداری شهرستان سیاهکل؛

تاکید وزیر بهداشت بر رویکرد بومی گزینی در دانشگاه ها و تقویت نظام شبکه های بهداشت و درمان

  پرینت
تاکید وزیر بهداشت بر رویکرد بومی گزینی در دانشگاه ها و تقویت نظام شبکه های بهداشت و درمان
شناسه خبر : 54462 | تاریخ انتشار : 08 بهمن 1400 - 17:33 | 151 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان ؛وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده معین دولت، طی پانزدهمین سفر هیئت دولت در نشست شورای اداری شهرستان سیاهکل بر رویکرد بومی گزینی و تقویت نظام شبکه های بهداشت و درمان تاکید کرد

به گزارش صفیر گیلان ؛ پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان سیاهکل با حضور دکتر بهرام عین اللهی – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر رسول فرخی- نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، مهندس رحمت حیدری نژاد – فرماندار شهرستان سیاهکل، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی – امام جمعه سیاهکل و دیگر اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست با اشاره به پیشتازی گیلان در واکسیناسیون اظهار داشت: با همت و مشارکت همه جانبه، گیلان در زمینه واکسیناسیون از استان های پیشتاز در کشور است.
وی با بیان اینکه امروزه جنگی فراتر از دوران دفاع مقدس را شاهد هستیم، افزود: شگرد دشمن طراحی و اجرای جنگ های مختلف است تا ایران را از پا در آورد که یکی از این جنگ ها، تحریم های ظالمانه علیه ملت است، هر چند امروزه از گذشته قوی تر هستیم.
وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات شهرستان سیاهکل، گفت: مشکلات شهرستان سیاهکل به هیئت دولت منتقل و مورد پیگیری قرار می گیرد.
دکتر عین اللهی، گیلان را متمایز با استا ن های دیگر کشور دانست و خاطرنشان کرد: منابع و فرصت های طبیعی فراوانی در گیلان وجود دارد که باید از آنها بیشتر بهره گرفت.
وی به ظرفیت عظیم مردم در توسعه و آبادانی مناطق مختلف اشاره و تصریح کرد: مردم گیلان در اقدامات نیکوکارانه نیز پیشگام هستند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده ظرفیت توریسم سلامت در استان را حائز اهمیت خواند و اذعان داشت: این حوزه نیز در گیلان بسیار جای کار دارد و باید نگاه بیشتری به آن شود.
دکتر عین اللهی با اشاره به کمبود نیرو در برخی از مراکز درمانی و بیمارستانی، افزود: به جهت فاصله مراکز درمانی سیاهکل با مرکز استان، باید نحوه توزیع نیروی انسانی به درستی مدیریت شود.
وی جبران کمبود تجهیزات پزشکی در برخی از مراکز درمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بخش با تخصیص تجهیزات پزشکی کافی به ویژه برای مناطق صعب العبور قابل حل است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر رویکرد بومی گزینی در دانشگاه ها، یادآور شد: در تلاشیم تا طرحی را در دست اجرا بگذاریم تا دانشگاه ها خودشان نیروهای متخصص را جذب و تربیت و بکارگیری کنند.
دکتر عین اللهی، در پایان، بر لزوم تمرکز بر شبکه های بهداشت و درمان در نظام سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت شبکه های بهداشت و درمان از فرمایشات رهبری معظم انقلاب است و امروزه ما نباید در روستایی خانه بهداشت نداشته باشیم از این رو لازم است، تلاشمان را بر تقویت نظام شبکه و خانه های بهداشت متمرکز کنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
سخنرانی خلبان رحمانی در جمع نمازگزاران گیلانی در مصلی بزرگ رشت
جنگ رسانه‌ای تاثیرش بیش از جنگ موشک‌ها است
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.