رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مدیریت بر پایه اخلاق الهی و قرآنی اثرگذار است، گفت:ظرفیت معنوی و معرفتی قرآن باید در جامعه مورد تبیین قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر صالح محمدی در جلسه هماهنگی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در گیلان، اظهار کرد: اهمیت قرآن در زندگی بشر در بخش‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه قرآن حلق اتصال انسان با خالق است، افزود: ظرفیت معنوی و معرفتی قرآن باید در جامعه مورد تبیین قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر برگزاری با شکوه رویداد ملی قرآنی در این استان، بیان کرد: تعامل، همدلی و هم افزایی در برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی و قرآنی در استان گیلان وجود دارد.

محمدی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه، اضافه کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی ریشه در عدم توجه به مفاهیم قرآنی و دینی است.

وی با بیان مدیریت بر پایه اخلاق الهی و قرآنی اثرگذار است، افزود: شیوه مدیریتی در جامعه اسلامی باید قرآن پایه و دین محور باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برون رفت از مشکلات با نگاه قرآنی امکان پذیر است، گفت: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات امروز با توسل به قرآن و نگاه دینی و عبادی قابل حل است.