به گزارش صفیر گیلان؛ مسعود برادران نصیری معاون مالی و پشتیبانی به همراه محمدرسول فلکیان رئیس امور HSE  به نمایندگی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان، از سربازان جبهه سلامت تشکر و قدردانی بعمل آوردند. مهندس برادران نصیری در این مراسم با اشاره به تلاش ها […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مسعود برادران نصیری معاون مالی و پشتیبانی به همراه محمدرسول فلکیان رئیس امور HSE  به نمایندگی از سوی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان، از سربازان جبهه سلامت تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

مهندس برادران نصیری در این مراسم با اشاره به تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان، اظهار داشت: زبان از بیان زحمات شما بزرگواران عاجز است و همه ما قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان هستیم.

وی با تشبیه رشادت و فداکاری سربازان سپیدپوش سلامت با سربازان فداکار میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، بر رعایت موارد و الزامات بهداشتی توسط یکایک پرسنل شرکت گاز، درجهت کنترل و مهار ویروس کرونا تاکید کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان گیلان در خاتمه بیان نمود: خدمات رسانی مستمر شما عزیزان بویژه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در یاد و خاطره همه کارکنان شرکت گاز استان خواهد ماند و همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شما بزرگواران خواهیم بود.

در پایان این مراسم به ۲۲ نفر از پرسنل خدوم و فداکار بخش درمان مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت استان گیلان که در صف نخست مبارزه با ویروس کرونا انجام وظیفه نمودند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.