به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ شهرام قاسمی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام رضا (ع) گفت:  از ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بسیج در تمامی عرصه ها  با حضور معنوی  و  پر رنگ و دفاع از ارزشها  توانسته نظام اسلامی و انقلابی را […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ شهرام قاسمی در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام رضا (ع) گفت:  از ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بسیج در تمامی عرصه ها  با حضور معنوی  و  پر رنگ و دفاع از ارزشها  توانسته نظام اسلامی و انقلابی را از خطرهای پیش رو حفظ کند.

 

ایشان  با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در بین جامعه به ویژه جوانان، گفت: امروز دشمن از همه ابزارها برای دوری جوانان از تفکر و روحیه بسیجی استفاده می کند و ما باید با حفظ روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت و شهادت  نسل بسیجی جوان را حفظ کنیم..

photo_2017-11-13_23-00-06

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به کانون وحدت بخش تبدیل شده است، گفت: باید تلاش کنیم تفکر و فرهنگ بسیج که برگرفته از اسلام ناب بوده در جامعه گسترش دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شفتاز ایستادگی امریکا مقابل جمهوری اسلامی گفت: این ایستادگی بخاطر این است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظلم استکبار ایستاده است.

قاسمی از شیوع اسلامهای ساختگی توسط امریکایی ها گفت: انها علاوه بر اسلام بدلی تکفیری و اسلام سوکولاری امروز اسلام تشیع افراطی و اسلام میانه  را نیز تبلیغ می کنند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با تفکر بسیجی برای دفاع از اسلام ناب در صحنه ها حضور می یابند، تصریح کرد: تفکر نفوذ جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی تفکر بسیج است.

وی به آغاز هفته بسیج از روز دوشنبه با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» اشاره کرد و یادآورشد: جلسات پشتیبانی بسیاری برای برنامه ریزی این هفته در سطح شهرستان شفت برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام برگزار و اجرا می شود، افزود: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا بسیجی، گلباران مزار شهدا، حضور رزمندگان و بسیجیان در سطح مدارس، همایش بزرگداشت بسیج مشاوره حقوقی با حضور قضات استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از وکلا برای پاسخ گویی به سوالات شهروندان بخشی از این برنامه ها است.

وی برگزاری نهضت روشنگری در سطح شهرستان، اعلام پایان اجرای طرح ساخت مسکن محرومان در فاز نخست، کوهپیمایی بسیجیان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، میقات صالحین، یادواره های شهدا در سطح شهرستان و همچنین کارگاه مشاوره زوجین از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر و تجلیل از برترین های بسیج در حوزه های مختلف نیز یکی دیگر از برنامه ها است، تصریح کرد: طرح گشت های محله با شعار «حماسه خدمت و امنیت» با همکاری سایر دستگاه های نظامی و انتظامی شهرستان همزمان با روز بسیج در پنجم آذر ماه آغاز می شود.

به گفته این مسئول در فاز نخست ساخت مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه شفت ۵۸ واحد مسکونی تقبل شده که تاکنون حدود ۵۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل و تنها هشت واحد تکمیل و یا در دست ساخت است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت خاطرنشان کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی سپاه ۲۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی را از گروه های جهادی شهرستان و خیران تأمین و اعطا کرده است.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در میدان اصلی شهر شفت با حضور گردان های بین المقدس براداران و کوثر خواهران برگزار می شود.

وی سخنران مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان شفت را همراه با سخنرانی سردار   اصغر شکرالهی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه اعلام و افزود: ما تلاش می کنیم در مراسمات از سخنرانان در همهی ابعاد دعوت کنیم.