به گزارش صفیر گیلان ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان پس از اطلاع از آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان برای پلیس شدن، با دعوت از او و خانواده‌اش به ستاد راهور رشت، به آرزوهای این کودک گیلانی جامه عمل پوشاند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس،پس از […]

 

به گزارش صفیر گیلان ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان پس از اطلاع از آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان برای پلیس شدن، با دعوت از او و خانواده‌اش به ستاد راهور رشت، به آرزوهای این کودک گیلانی جامه عمل پوشاند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس،پس از حضور امیرعباس ۸ ساله در مقر پلیس راهنمایی و رانندگی، ماموران راهور شهرستان او را به آرزویش برای پلیس شدن رساندند و در مراسمی صمیمانه تولد این کودک را نیز با اهدای هدایایی جشن گرفتند.

همچنین مقدمات سفر زیارتی این کودک و خانواده اش به مشهد مقدس از سوی پلیس گیلان فراهم شد تا امیرعباس به دیگر آرزوی بزرگ زندگی اش نیز برسد.

پس از برگزاری جشن تولد در ستاد راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت، امیرعباس برای دقایقی با کارکنان راهور شهرستان به گفتگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بتواند روزی با فعالیت در نقش پلیس، تخلفات را در جامعه ریشه کن کند.

در پایان این مراسم، امیرعباس به همراه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، به گشت‌زنی در سطح شهر پرداخت.