به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه معمولاً مردم نخبگان را به‌عنوان الگو انتخاب می‌کنند گفت: جایگاه علم و پژوهش و نخبگان جایگاه رفیع و بالایی هست و به همان اندازه مسئولیت این افراد نسبت به سایر گروه‌ها بالاتر است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه معمولاً مردم نخبگان را به‌عنوان الگو انتخاب می‌کنند گفت: جایگاه علم و پژوهش و نخبگان جایگاه رفیع و بالایی هست و به همان اندازه مسئولیت این افراد نسبت به سایر گروه‌ها بالاتر است.

مردم نخبگان را به‌عنوان الگو انتخاب می‌کنند/ خانواده ایثارگران گیلان در جشنواره‌ها و کنکور درخشش بالایی داشته اند

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  ایثار گیلان، عبدالله پاکاری  در کارگاه آموزشی مدرسه خلاقیت و ایده پردازی ویژه دانش آموزان شاهد و ایثارگر استان گیلان بابیان اینکه بنیاد شهید در اجرای برنامه‌های آموزشی پیش‌قدم است اظهار کرد: دو ماه قبل در جلسه‌ای که خدمت دکتر اصفهانی بودیم برگزاری چنین دوره‌ای‌ را مطرح کردند و ما هم با توجه به اهمیتی که به رشد خانواده‌های ایثارگر قائل هستیم در این موضوع پیش‌قدم شدیم.
وی با اشاره به اینکه هرچقدر درزمینه آموزشی سرمایه‌گذاری کنیم بازهم جا دارد افزود: هرچقدر سرمایه‌گذاری در این مسیر شود برای آینده این مملکت و فرزندان خودمان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بابیان اینکه تحقیق و پژوهش از شاخص‌های رشد یک کشور است خاطرنشان کرد: توسعه‌یافتگی یکی از شاخص‌های خیلی مهم یک کشور است و در جامعه امروز ما همواره دانشجویان و نخبگان و مراکز علمی بالا به‌عنوان مرجع هستند.
پاکاری با اشاره به اینکه معمولاً مردم نخبگان را به‌عنوان الگو انتخاب می‌کنند افزود: جایگاه علم و پژوهش و نخبگان جایگاه رفیع و بالایی هست و به همان اندازه مسئولیت این افراد نسبت به سایر گروه‌ها بالاتر است.
وی با اشاره به دلیل برگزاری این دوره آموزشی تصریح کرد: با این دوره‌ای که در حال اجرا است امیدواریم فرصت برای دانش آموزان ما فراهم شود تا استعداد خود را به بهترین نحو پرورش دهند و به آن جایگاه برسیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بابیان اینکه ما سال گذشته رتبه‌های مختلفی را در مباحث علمی کسب کردیم گفت: در کنکور سراسری سال گذشته ۴۲۳ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر پذیرفته شدند که ازاین‌بین حدود ۴۰ نفر در رشته‌های خاص پزشکی و دندان‌پزشکی قبول شدند.
پاکاری بابیان اینکه سال گذشته رتبه‌های خوبی در جشنواره‌ ملی نامه به یک شهید نصیب گیلانی‌ها شد گفت: سه اثر شرکت‌کنندگان گیلانی این جشنواره به‌عنوان اثر برتر کشوری انتخاب شد که  این از  شایستگی خود دانش آموزان است.
وی بابیان اینکه در مسابقات ملی قرآن کریم رتبه سوم را در کشور بدست آوردیم گفت: حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی در بنیاد برای ما خیلی اهمیت دارد و در تلاش هستیم به جایگاه ای که شایسته ایثارگران و خانواده آن‌ها هست برسیم.