صفیر گیلان؛ علی مقصودی، اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو را تشریح کرد. وی با اشاره به جلسات برگزار شده با مناطق و سازمان های زیرمجموعه حوزه خدمات شهری اظهار کرد: در این راستا تقسیم وظایف انجام شده و شهر رشت با آمادگی کامل به استقبال از بهار می رود. مقصودی افزود: […]

صفیر گیلان؛ علی مقصودی، اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری در آستانه سال نو را تشریح کرد.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با مناطق و سازمان های زیرمجموعه حوزه خدمات شهری اظهار کرد: در این راستا تقسیم وظایف انجام شده و شهر رشت با آمادگی کامل به استقبال از بهار می رود.

مقصودی افزود: مقرر شد مناطقه پنج گانه شهرداری سرویس های بهداشتی مساجد،پاساژها موجود در منطقه خود را شناسایی کرده و نسبت به رفع نقص و ترمیم آن ها اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: رنگ آمیزی و ترمیم جداول معابر و خیابان های سطح شهر تا پایان اسفند انجام خواهد شد و همچنین ترمیم آسفالت معابر و خیابان های رشت نیز با اولویت خیابان ها و معابر اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

مقصودی تعمیر وسائل وررزشی و بازی در سطح پارک ها،فعال شدن تاسیسات مربوط به ریسه های نوری منصوبه در رشت،رفع نقص استندها و واتربندها،نظارت پارک ها و تاسیسات روشنایی را از جمله برنامه های حوزه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری رشت برای سال نو عنوان کرد.

وی همچنین از نصب المان های نوروزی در پیاده راه فرهنگی،میادین و معابر رشت خبر داد و افزود: کلیه آب نماهای پارک ها و میادین رشت تا پایان سال بهره برداری و فعال خواهند بود و نقاشی های دیواری سه بعدی نیز توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت بیان داشت: بنرهای اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران و گردشگران نیز در سطح شهر و پارک ها نصب خواهد شد.

مقصودی خط کشی طول عابر پیاده،نصب علائم ترافیکی،استانداردسازی سرعت گاه ها،شست و شوی جداول خیابان ها و معابر،زیباسازی ایستگاه های اتوبوس،پاک سازی و جمع آوری زباله های دپو شده و نخاله های ساختمانی و جانمایی مخازن زباله در سطح شهر را از دیگر اقدامات شهری رشت برای ایام نوروز برشمرد.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای ورودی “به شهر رشت خوش آمدید” در مبادی ورودی رشت نصب می شود خاطرنشان کرد: توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت هدایایی به نخستین مسافران ورودی به رشت تقدیم خواهد شد.