به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ حمید رضائی در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه وقف باید در متن زندگی مردم حضور یابد اظهار داشت: مردم باید با فرهنگ وقف بیشتر آشنا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ حمید رضائی در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه وقف باید در متن زندگی مردم حضور یابد اظهار داشت: مردم باید با فرهنگ وقف بیشتر آشنا شوند و بتوانند به این سمت گرایش پیدا کرده و عمل کنند و باید به تعبیر و تشریح و بیان مسئله وقف بیشتر پرداخته شود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: فرهنگ وقف برای وارد شدن به قلمرو هنجاری جامعه و تبدیل شدن به فرهنگی فراگیر نیازمند تشریح، تبلیغ، بسترسازی، تمهید مقدمات و شرایط اجرایی مناسب و متناسب است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: وظیفه ما این است که از همه‌ی ظرفیت‌ها برای این امر بسیارارزشمند و این نهاد کارآمد استفاده کنیم. باید تا آنجایی که اختیارات، امکانات و ظرفیت‌ها اجازه می‌دهد با ارتباط و تعامل برای نهادینه کردن فرهنگ وقف استفاده شود.

گفتنی است در پایان این نشست از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف زداه تقدیر و علی خوش خو به عنوان رئیس اداره اوقاف شهرستان آستانه اشرفیه معرفی شد.