نقدی از رایزنی ها در مورد واگذاری زمین و اراضی حاشیه مسیر  پروژه «ملاسرا- شفت» توسط مردم روستاهای حاشیه این جاده  و عقب نشینی توسط مردم منطقه برای تسریع در تکمیل این پروژه گفت:تغییر کاربری مسکونی و تجاری در انتظار واگذار کنندگان زمین به راهسازی برای ساخت و تکمیل جاده «ملاسرا- شفت» است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ مهدی نقدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شفت برگزار شد، گفت: این انقلاب مدیون زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدا و مردم انقلابی همیشه در صحنه است.

نقدی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به زبان رسانه به  مردم منتقل کنیم، افزود:: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین خدمات نظام و دستگاه‌های اجرایی است تا مردم طعم شیرین خدمت را بجشند.

فرماندار شفت از افتتاح بیش از ۵۴  طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری حدود۱۷۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

 گاز به روستاهای لاسک رسید

نقدی به افتتاح گاز رسانی روستای لاسک شفت در این ایام اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گاز رسانی با مشکلات فراوان روبه رو بودند که با اجرای این پروژه مطالبه به حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت شهرستان شفت پیشگام است، ادامه داد: بالغ بر ۲۱ کیلومتر زیر سازی جهت اجرای آسفالت در دستور کار قرار گرفته که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

نقدی با تأکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به‌منظور باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات ایام‌الله دهه فجر استفاده می‌کنیم، بیان کرد: خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش‌های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی شده است، اظهار داشت: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه هستیم.

*تغییر کاربری مسکونی و تجاری در انتظار واگذار کنندگان زمین به راهسازی برای تکمیل پروژه جاده ای«ملاسرا- شفت»

نقدی از رایزنی ها در مورد واگذاری زمین و اراضی حاشیه مسیر  پروژه «ملاسرا– شفت» توسط مردم روستاهای حاشیه این جاده  و عقب نشینی توسط مردم منطقه برای تسریع در تکمیل این پروژه گفت:تغییر کاربری مسکونی و تجاری در انتظار واگذار کنندگان زمین به راهسازی برای ساخت و تکمیل جاده «ملاسرا- شفت» است.

وی  با بیان اینکه پروژه جاده ملاسرا- شفت- زنجان در سال ۸۹ در صفحه ی ۲۶۳ برنامه وبودجه کد دار شده است افزود: مسیری که باید در استان گیلان بهسازی شود از سه راه ملاسرا شروع و شهر شفت، احمدسرگوراب، نصیر محله، شالما، لَپَوَندان و مجموعه روستاهای ناحیه سیاهمزگی (علیسرا، توسه و خُرمکِش) را شامل می شود .

رماندار شت تاکید کرد:شهرستان شفت متأسفانه از نظر رشد و توسعه صنعتی، اقتصادی و گردشگری روند خوبی را طی نکرده است و  یکی از راه های برون رفت از این بحران احداث  جاده ملاسرا شفت و جاده ی شفت به زنجان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه کسی حق انتقاد کردن دارد که تمایل به کمک کردن داشته باشد گفت: من بسیار مایل هستم تا رسانه های شهرستان کمبود ها و نا کارامدی ها را به زبان  نقد انتقاد کنند تا هم ما به اهدافمان در خدمتگذاری  نزدیکتر  و هم رسانه در پیشرفت شهرستان کمک  کند.

نبود اداره سازمان تبلیغات در شفت

فرماندار شفت در پی مطالبه  گری رسانه ها در خصوص نبود اداره تبلیغات در شهرستان گفت: ما ساختمان اداری تبلیغات اسلامی را در شهرستان مجهز کرده ایم و نیاز است تا اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان نیروی خود را اینجا مستقر کند.

وی از راه اندازی مرکز بزرگ پلاسمای خون در شهرستان شفت خبر داد و گفت : این مرکز در آینده نزدیک راه اندازی و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی را به همراه خواهد داشت.

نقدی از راه اندازی بنیاد علوی در شهرستان شفت خبر داد و گفت:این بنیاد  در راستای رفع محرومیت زدایی  در گیلان و در شفت مستقر خواهد شد.

وی از نگاه ویژه نماینده محرومیت زدایی ارتش  در شهرستان به جهت  امضای تفاهم نامه تقدیر نمود و گفت: مشکلات اضلابی شهرک کادوس به همت ارتش جمهوری اسلامی به زودی رفع خواهد شد.

فرماندار شفت مشکلات آب و فاضلاب را یک چالش خواند و گفت:به زودی با کمک مسئولان و نماینده با تخصیص اعتبارات رفع خواهد شد.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری