صفیر گیلان؛به مناسبت گرامیداشت روز پزشک ، سرهنگ پاسدار احمد نقدپور فرمانده سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با هیئت همراه در مرکز بهداشت و درمان شهرستان حضور پیدا نموده و ضمن دیدار با دکتر سلیمانی رئیس مرکز ، این روز را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛به مناسبت گرامیداشت روز پزشک ، سرهنگ پاسدار احمد نقدپور فرمانده سپاه ، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با هیئت همراه در مرکز بهداشت و درمان شهرستان حضور پیدا نموده و ضمن دیدار با دکتر سلیمانی رئیس مرکز ، این روز را تبریک گفتند.

سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه شفت در این دیدار ، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حسینی بیان داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در خدمت شما بزرگوران هستیم تا از زحمات و تلاش‌های خط مقدم جبهه سلامت ، قدردانی نماییم.

وی در ادامه گفت : بخصوص در این مدت ، از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا ، انصافا تلاش ها و زحمات کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر است.

نقدپور با بیان اینکه بسیج و سپاه تا لحظه آخر درکنار مدافعان سلامت و پشتیبان مردم می باشند گفت : از زمان شیوع ویروس کرونا ، بسیجیان پرتلاش شهرستان شفت در کنار کادر درمان و بهداشت شهرستان بودند و فی سبیل الله کارکردند و من از آنها نیز قدردانی میکنم.

دکتر سلیمانی؛سپاه و بسیج تمام لحظه ها در کنار کادر درمان هستند
در این دیدار دکتر سلیمانی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه و هیئت همراه گفت: حضور شما باعث دلگرمی و انگیزه برای تداوم تلاش‌ها و فعالیت‌های ماست.

ایشان با بیان اینکه بنده به عنوان یک پزشک از سپاه و بسیج که نیروهای فداکار و همیشه در صحنه و پشتیبان مردم هستند و به خصوص در میدان مبارزه با کرونا به مردم خدمت رسانی کردند تشکر و قدردانی نموده و همچنین از تلاش ها و زحمات همکاران کادر پزشکی و درمان به عنوان مدافعان سلامت برای مقابله با این بیماری ، که مصداق بارز جهاد در راه خدا می باشد نیز تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم با توکل بر خدا و همت همه‌ی مردم بتوانیم هر چه زودتر شاهد شکست کرونا باشیم.

در ضمن ، رفیعی رئیس اداره بهزیستی ، صالح پور رئیس اداره تامین اجتماعی ، منجی_آزاد رئیس هلال احمر شهرستان و ایزدی از دفتر نماینده مجلس در این دیدار حضور داشتند.

در پایان از مرکز واکسیناسیون کرونا در شفت هم بازدید و از زحمات آن مجموعه قدردانی شد.